Kvalme?

Kvalmen kom aldri forrige gang..og har heller ikke kommet nå..eneste som kan minne om kvalme er følelsen når jeg ser mat som byr meg midt i mot..som fisk...hehe
 
Ja... Den kom jo allerede 3+2. Trodde nesten ikke det var mulig. Kroppen min liker tydeligvis ikke hCG. Håper det er forbigående, og at den i alle fall ikke blir sterkere.
 
Ikke enda. Var lite plaget sist, håper på d samme nå.
 
Ingen kvalme enda nei :)
 
Jeg bare lurer, har kvalmen noe med hcg? Jeg fikk sent positiv test, så antar det jeg ikke var så god på å produsere hcg? Kan det ha sammenheng med at jeg ikke har følt mye kvalme?
 
Jeg har ikke kjent noe kvalme enda. 4+6 i dag. Kjente ingen kvalme forrige svangerskap heller :)
 
Jeg bare lurer, har kvalmen noe med hcg? Jeg fikk sent positiv test, så antar det jeg ikke var så god på å produsere hcg? Kan det ha sammenheng med at jeg ikke har følt mye kvalme?

Tror ikke det:) jeg fikk ganske klart positive tester 7 dager etter innsett (ivf) så vil tro jeg jeg produserer noenlunde raskt hcg, men ingen kvalme her:)
 
Ikke noe kvalme her heller, vet ikke hvor langt jeg er, men cb digital viste 2-3 på mandag. Sist jeg var gravid var jeg kvalm bare en uke, rundt uke 8 tror jeg.. MEN kvalmen må gjerne komme :p trenger noen symptomer for å slappe av :p
 
Er begynt sånn smått å komme kvalmebølger innimellom. Mest når det er en stund siden mat eller jeg er veldig trøtt.
 
Back
Topp