Kvalme..

Sigrita

Andre møte med forumet
Hei! Er det mange av dere august-jenter som er plaget med kvalme og oppkast?[:'(] Selv er jeg nå i overkant av 30-uker på vei, og de sist par ukene har jeg begynt med dette svineriet igjen! Det kan jo ikke være normalt?

Jeg er fremdeles kvalm og kaster opp nesten hver dag[:'(] Legen sier at sånn er det bare for noen, desverre[:(] Er blitt vant til det jeg nå. Men gleder meg til å slippe magesyresmaken i munnen hele tiden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Har også begynt igjen men har dager der jeg ikke kaster opp men hele den siste uken har jeg vært kvalm ,svimmel og kastet opp i ny og ne

Er over 30 uker å kvalm jeg å[&:][:'(].. Det er noe dritt, hadde det de første 3 månedene åsså ble det bra, men nå for noen uker kom den tilbake[:'(][:'(]

Hadde å i begynnelsen. Men nu har d dukka opp litt igjen. Spesielt når æ spis middag kan æ plutseli kjenne kvalmen komme. Å tar æ da en bit til må æ rætt på do. Så må ofte ta 20-30 minutter pause i middagen før æ kan spise opp resten. Å spis heller ikke di store mengdan.

Har vært kvalm hele tiden, som Marlex, men har heldigvis gått på kvalmestillende medisin. Men nå prøver jeg å la være, siden jeg ikke føler meg helt trygg på bivirkningene i slutten av tredje trimester.
Sjelden jeg kaster opp, men er kvalm nesten hele tiden, og skal jeg ut og reise MÅ jeg ta en pille...
Har heldigvis ikke fått problemer i forbindelse med mat enda, merker det begynner å bli litt "trangt", men ikke så alvorlig at det kommer opp igjen.

Du er ikke den eneste. Blir ofte kvalm og uvel, som i de første
månedene av svskapet. Sterke lukter slår knockout på meg.

Back
Topp