kvalme

Lykkeligfargeklatt

<3 lillegutt i magen
Aprilbarna`15
hei dere! har i den siste uka fått til bake kvalmen - ikke bare morgen men varer dagen ut.. hadde kvalme også helt til uke 16.. er i uke 24+5 nå.
fler som har opplevd dette? hva hjalp?
(prøvde ut det aller meste første gangen og spiser lett og lite/jevnt)

Jeg var kvalmen frem til uke 21 og hadde 4 ukers pause før den kom igjen. Er 26 uker i dag. Tror noen bare har det slik store deler av svangerskapet dessverre

hei dere! har i den siste uka fått til bake kvalmen - ikke bare morgen men varer dagen ut.. hadde kvalme også helt til uke 16.. er i uke 24+5 nå.
fler som har opplevd dette? hva hjalp?
(prøvde ut det aller meste første gangen og spiser lett og lite/jevnt)
kvalmen er fra og tilbake her også.. to uker av en uke på osv.. kjedelig.. har vel ingen andre tips enn det du allerede sikkert har gjort..

Opp og ned her også. Slet skikkelig frem til uke 20-21.
Men kommer så fort jeg blir sliten/tørst/mett.. som der ikke skal så mye til for å bli :p 27+5

huffda.. har noe å se fram til da ser æ.. :(
Tror vi alle er forskjellige.. man kan ikke forutse noe som helst.. må bare ta det som det kommer.. :-) Gled deg over det du får til og finn balansen i livet mellom hvile og aktivitet.. ikke så lenge igjen!

Jeg har vært sykemeldt mer eller mindre helt siden uke 8 pga kvalme! Man blir ganske sliten av å gå sånn så lenge, det tærer på psyken faktisk :( jeg er heldigvis ikke spy kvalm lenger.... Kvalmen er hele tida i bakgrunnen!

Uke 26 nå og fortsatt avhengig av kvalmestillende hver dag. finnes ikke noe verre enn kvalme og spying, dette blir mitt andre og siste barn:/

Jeg har vært sykemeldt mer eller mindre helt siden uke 8 pga kvalme! Man blir ganske sliten av å gå sånn så lenge, det tærer på psyken faktisk :( jeg er heldigvis ikke spy kvalm lenger.... Kvalmen er hele tida i bakgrunnen!
Føler med deg, og alle andre kvalme. Enig med deg, det tærer på psyken når det aldri gir seg:( godt vi snaaart er i mål:)

Jeg har spydd de siste kveldene, men er ganske grei på dagene ;-) Det kommer noe bra ut av kvalmen da :-D

Blir kvalm og uvel om jeg ikke spiser jevnlig nok. Og kan av og til bli litt kvalm av for mye mat, og sterke lukter.
Men det er heldigvis ikke så voldsomt for meg, og jeg kaster ikke opp, så jeg er ikke plaget med det. Må bare spise lite og ofte. :)

God bedring til alle dere som plages med kvalmen! :)

Blir kvalm og uvel om jeg ikke spiser jevnlig nok. Og kan av og til bli litt kvalm av for mye mat, og sterke lukter.
Men det er heldigvis ikke så voldsomt for meg, og jeg kaster ikke opp, så jeg er ikke plaget med det. Må bare spise lite og ofte. :)

God bedring til alle dere som plages med kvalmen! :)

kanskje jeg bare ikke spiser ofte nok ja.. spiser lite å lett men rekker omtrent alltid å bli sulten først :( kom over ei side nå der det sto at man skulle spise før man ble sulten..
kaster ikke opp nå da- ifht første gang men blir så sliten av å være konstant kvalm :/

Back
Topp