Kvalme.....

Kachinga

Kachinga
Er det flere enn meg som fortsatt er kvalme og dårlige? Snart 14 uker, but still going strong! Hadde vært ok om det gav seg nå altså

Hadde håpt det skulle være over snart. Dritt lei og ingenting hjelper, men vet det er verdt det til slutt! ☺

Kvalm som fy... særlig på ettermiddagen/kvelden. Og kjenner jeg kroppen rett så forsvinner det ikke med det første [emoji17][emoji40] eneste "positive" er at jeg kaster opp mye mindre og sjeldnere enn med de 3 første.

J+H=♡29.mai04 - ♡30.09.04 - ♡24.10.05 -
- Tordentroillet☆des'07 - Ulvesessa☆aug'10-
- Munin, ørlille englebror☆ventet 15.okt'13,kom som himmelskatt 24.april og satte dype spor-
- give me babydust ☆ drømmer og håper forsiktig om ☆♡lillePilten♡min♡☆ -

16+4 og fortsatt kvalm.. Særlig om morgenen. I tillegg har jeg vært forkjøla i omtrent hele høst, og brekker meg ofte til jeg spyr hvis jeg får en hostekule. LEI!!!! :sick006

Her også. Blir gal!!!!!!!!!!!!
Lurer på når vekta skal begynne å gå oppover.
Magen går innover, og ikke utover :( Jeg vil ha mage snart :( :(

17+4 og fortsatt kvalm..

15 uker og kastet opp sist i formiddag. Ikke kvalm hver dag og kan gå dager mellom hver gang jeg kaster opp men syns det er ofte nok, trodde det skulle ha gitt seg til nå.. Har lagt på meg 2 kg så får trolig i meg nok næring fordet.

Jeg kaster ikke opp, men er kvalm sånn ca. 24/7.... Kommer ofte i bølger iløpet av dagen, og kan ha dager som er bedre enn andre. Liten vektoppgang er heller ikke noe problem her. Har lagt på meg 2,5 kg. Det positive må være at jeg ikke har hatt lyst på noe godteri eller usunne greier siden jeg ble gravid xsmile9

16 uker og fortsatt kvalm. Er verst på kvelden og nettene, den kvalmen som var 24/7 har heldigvis bedret seg litt!:-)

Fortsatt kvalme og oppkast her, men lite håp om at det forsvinner også om det blir som sist svangerskap. Kom senest hjem fra sykehuset på onsdag etter min 4 innleggelse pga mye oppkast, vektnedgang, ketoner og mangler på blodprøver, er så lei av å bytte på sykehuset og dagbehandling 4dager i uken for å prøve å holde meg hjemme fra sykehuset.

Huff stakkars deg, så fælt!!:( Får håpe det kommer seg!
Eg er kvalm hele døgnet og brekker meg når det kommer ekle lukter, men heldigvis ikkje spydd så ofte. Gått opp 6 kg.,føler meg konstant sulten, men klarer bare litt om gangen.

De siste tre ukene har vært ganske gode for min del, kun kvalm til jeg har fått kastet opp om morgen og dager innimellom uten oppkast..
Men nå i helgen har jeg følt meg skikkelig dårlig igjen og kastet opp mer enn jeg noen gang har gjort :( så sår i halsen!
14+0 i dag ❤️

Er uggen innimellom, men er helt umenneskelig trøtt og hormonell! :o
Uke 14+1 i dag

Kvalmen kommer og går her, men stort sett er jeg i ganske fin form. Nå sliter jeg mest med dårlig matlyst, har endelig greid å legge på meg 1 kilo. Er 14+2 i dag :)

Missunner ikke dere som fremdeles sliter så mye med oppkast og kvalme. Sender dere gode tanker :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp