Kvalme?

Gressenka_Mymlen_Lilleblomst_15

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Septembergull'17
Noen flere enn meg som sliter med mye kvalme? Er skikkelig uvel og eneste som føles ok er å ligge på soffan. Slow days kan man si :p

♡02.03.2015♡

nei du er ikke den eneste :)

♡♡Termin 01.03.2015♡♡

Mitt første symptom var at jeg ble bilsyk. Det pleier jeg aldri og bli. Nå blir jeg også kvalm om jeg ikke spiser med en gang jeg er sulten

Sent from my iPhone using BV Forum

Ikke plagd med kvalme enda heldigvis. Men har forrige svangerskap friskt i minne.... 7 mnd med kvalme og spy. Håper virkelig jeg slipper lettere unna denne gangen :)

Sliter med kvalme. Om jeg ikke spiser med en gang sulten såvidt melder seg er løpet kjørt! Prøver å få en ny rytme med mat hver andre time. Hadde vært deilig å slippe det. Heldigvis ingen oppkast eller brekninger. ☺

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Sist svangerskap kastet eg opp tom fødselen. Så kjenner veldig på d å være kvalm. Håper eg slipper unna denne gangen. Evt litt mildere! Hadde ekstrem svangerskapskvalme sist, HG.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg går rundt og er småkvalm til tider, men ikke noe som går drastisk utover hverdagen (heldigvis).
Var sånn sist graviditet også, med noen dager verre enn andre.. men håper jeg er like heldig denne runden :)

I dag kjenner jeg kvalmen kommer snikende.. og jeg som driver å søker på jobb å greier! Passer seg ikke å kaste opp første dag på jobb. Håper virkelig det ikke varer så lenge.

I dag kjenner jeg kvalmen kommer snikende.. og jeg som driver å søker på jobb å greier! Passer seg ikke å kaste opp første dag på jobb. Håper virkelig det ikke varer så lenge.

Jobbsøknader? Må passe på å ikke kaste opp på intervju først :p

♡02.03.2015♡

Nei, men forrige sv.skap fikk jeg kvalmen i uke 7.. så går å venter på den egentli:p

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Noen flere enn meg som sliter med mye kvalme? Er skikkelig uvel og eneste som føles ok er å ligge på soffan. Slow days kan man si :p

♡02.03.2015♡

Er ikke konstant kvalm slik som når jeg ventet gutt...
Denne gangen er det som når jeg venta jenta mi...
Bilsjuk etter noen meter kjøring, svimmel/kvalm av å stå på en stol for å ta ned noe, blir kvalm av å ta rulletrapp, bilsyk av å springe på tredemølle.. (bilsjuk som i at det ikke kjennes ut som den ordinære kvalmen)

Har en rar følelse inni meg at det er ei jente denne gangen....

ImageUploadedByBV Forum1404588942.415491.jpg

Bruker sånne armbånd så funke knallbra

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp