lille_meg Forelsket i forumet 6 Jun 2014 #1 Flere enn meg som har blitt kvalm allerede? Er utrolig kvalm og har vært det siden søndag.. 6+0 i morgen. Noen som har noen gode tips? Sent from my iPhone using BV Forum
Flere enn meg som har blitt kvalm allerede? Er utrolig kvalm og har vært det siden søndag.. 6+0 i morgen. Noen som har noen gode tips? Sent from my iPhone using BV Forum
-Moni- Glad i forumet Februarlykke 2015 6 Jun 2014 #2 Har hørt at b vitamin (b6?)skal være bra. Ellers er det sea band og ingefær
*LykkeLoppa* Glad i forumet Februarlykke 2015 6 Jun 2014 #3 Fikk det kasta over meg nå .... Blæ... Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Tipp-Ex ♥Februar15♥ Februarlykke 2015 6 Jun 2014 #4 Jeg var kjempekvalm tidlig sist, ingen tips dessverre. Denne gangen merker jeg ingenting, det føles veldig rart Sent from my iPhone using Tapatalk
Jeg var kjempekvalm tidlig sist, ingen tips dessverre. Denne gangen merker jeg ingenting, det føles veldig rart Sent from my iPhone using Tapatalk
L _Lotus_ Glad i forumet Februarlykke 2015 6 Jun 2014 #5 Spis regelmessig (hver 2. time) og få nok hvile... Akupunktur hjalp meg sist! Håper det går seg til, det er grusomt!! Sent from my iPhone using BV Forum
Spis regelmessig (hver 2. time) og få nok hvile... Akupunktur hjalp meg sist! Håper det går seg til, det er grusomt!! Sent from my iPhone using BV Forum
hero Venter et februarmirakel <3 Februarlykke 2015 7 Jun 2014 #7 Her kommer det i bølger....trodde jeg skulle spy i bilen idag
*LykkeLoppa* Glad i forumet Februarlykke 2015 7 Jun 2014 #8 Blir det ille denne gang skal jeg til akupunktur hun dama lovet at det hjalp hehe, var ekstremt kvalm hele svangerskapet sist. Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Blir det ille denne gang skal jeg til akupunktur hun dama lovet at det hjalp hehe, var ekstremt kvalm hele svangerskapet sist. Sent from my C6603 using BV Forum mobile app