Kvalme?

LeneB

Forumet er livet
Oktoberskatter 2014
Marsboere 2020
Når begynte kvalmen hos dere? jeg er bare uke 4...og merker den sniiiiker seg frem mer og mer for hver dag. Med datteren min så ble jeg ikke kvalm før i uke 6, Men kom temmelig brått mener jeg.

Har vært småkvalm en ukes tid, men i går slo det til for fullt:-( Er 6+3 i dag.

Jeg var kvalmen for en halv uke siden.men lurer på om det var spysyka. Med guttungen ble jeg kvalm i uke 6 og veldig brått på.Er ikke kvalm nå men har heller ikke den beste matlysten. Jeg er vel like langt på vei som deg LeneB

Oki...men vanelig å bvli det i uke 6 da....da kan jeg nesten forvente det vil jeg tro...da klarer jeg virkelig ikke å jobbe...ikke slik jeg var sist!!! grønn på jobben....

Jeg var kvalmen for en halv uke siden.men lurer på om det var spysyka. Med guttungen ble jeg kvalm i uke 6 og veldig brått på.Er ikke kvalm nå men har heller ikke den beste matlysten. Jeg er vel like langt på vei som deg LeneB
Sånn som meg da...matlysten er ikke helt på topp...men når jeg først har lyst på noe...da må jeg ha det hehe som feks. knekkebrød med makrell i tomat...merkelig :D

Dei 2 andre svangerskapa mine, fikk eg kvalmen ca i veke 6! Enda er eg berre litt små uggen av og til! Er 5+4 idag!

Hvert svangerskap er ulikt. Om du var kvalm sist betyr ikke d at du blir kvalm nå..

Jeg var ikke kvalm en dag sist, men nå har jeg vært kvalm og skikkelig uggen siste 2-3 dagene..

Sånn som meg da...matlysten er ikke helt på topp...men når jeg først har lyst på noe...da må jeg ha det hehe som feks. knekkebrød med makrell i tomat...merkelig :D
Jepp jeg vil kun ha bacon. hehe. Jeg lå også dårlig sist og klarte ikke å jobbe gikk ned 10 kg sist svangerskap i begynnelsen, så jeg vet hva jeg har i vente, men jeg har informert legen om det og hun prøver å sette i gang tiltak og gir sykemelding uten time slik at jeg slipper å bli lagt inn på sykehus og kan være hjemme å ta vare på meg selv. Hun var veldig hyggelig. Men regner med at kvalme og oppkast slår til snart. En uke igjen før uke 6 begynner sånn ca.

Jeg er litt over 7 uker. Er så kvalm at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Har ikke spydd enda, men føler det skjer når som helst.
Har ikke hatt det slik før:(

jeg venter på kvalmen :) så jeg kan føle meg gravid hehe...alt av symptomer er supert...

nå spiser jeg som en hest..all mat smaker nydelig...og blir liksom ikke mett

Jepp jeg vil kun ha bacon. hehe. Jeg lå også dårlig sist og klarte ikke å jobbe gikk ned 10 kg sist svangerskap i begynnelsen, så jeg vet hva jeg har i vente, men jeg har informert legen om det og hun prøver å sette i gang tiltak og gir sykemelding uten time slik at jeg slipper å bli lagt inn på sykehus og kan være hjemme å ta vare på meg selv. Hun var veldig hyggelig. Men regner med at kvalme og oppkast slår til snart. En uke igjen før uke 6 begynner sånn ca.
jeg gikk ned 13 kg...og så gradvis oppover. så bra de tar vare på deg <3 ja kvalmen er vel nesten ikke til unngå her trur jeg. prøver å spise jevnlig...det pleier å hjelpe litt. ja føler at har jeg kommet til uke 6 med kvalme, så er en store milpæl på vei...da kan jeg føle meg et snev tryggere.

Hvor kvalm må man egentlig være for å bli sykemeldt? eneste jeg tenker på på jobb er.. hvor kan jeg spy hvis jeg må spy nå?? Har ikke spydd enda, men føler det kan komme når som helst....

Du vil ikke være kvalm;) nyt heller tiden og kos deg:)

tro meg...det vil jeg!
et "normalt" svangerskap er umulig for meg...prøver mitt beste, men går i konstant frykt og i tillegg går jeg på 3 forskjellige medisiner nå ,forebyggende...
så alt av symptomer kan komme til meg, det gi meg en slags betryggende på at ting er ok.. :)

Hvor kvalm må man egentlig være for å bli sykemeldt? eneste jeg tenker på på jobb er.. hvor kan jeg spy hvis jeg må spy nå?? Har ikke spydd enda, men føler det kan komme når som helst....
Om eg blir kvalm og det er fare for at eg må spy, kjem eg ikkje til å reise på jobb! Jobber i Bhg, so ikkje kjekt å risikere å sitte på do når eg er aleine på jobb! Har tidsnok med meg sjølve :)

Back
Topp