Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sånn som meg da...matlysten er ikke helt på topp...men når jeg først har lyst på noe...da må jeg ha det hehe som feks. knekkebrød med makrell i tomat...merkeligJeg var kvalmen for en halv uke siden.men lurer på om det var spysyka. Med guttungen ble jeg kvalm i uke 6 og veldig brått på.Er ikke kvalm nå men har heller ikke den beste matlysten. Jeg er vel like langt på vei som deg LeneB
Jepp jeg vil kun ha bacon. hehe. Jeg lå også dårlig sist og klarte ikke å jobbe gikk ned 10 kg sist svangerskap i begynnelsen, så jeg vet hva jeg har i vente, men jeg har informert legen om det og hun prøver å sette i gang tiltak og gir sykemelding uten time slik at jeg slipper å bli lagt inn på sykehus og kan være hjemme å ta vare på meg selv. Hun var veldig hyggelig. Men regner med at kvalme og oppkast slår til snart. En uke igjen før uke 6 begynner sånn ca.Sånn som meg da...matlysten er ikke helt på topp...men når jeg først har lyst på noe...da må jeg ha det hehe som feks. knekkebrød med makrell i tomat...merkelig![]()
Du vil ikke være kvalmjeg venter på kvalmenså jeg kan føle meg gravid hehe...alt av symptomer er supert...
nå spiser jeg som en hest..all mat smaker nydelig...og blir liksom ikke mett
jeg gikk ned 13 kg...og så gradvis oppover. så bra de tar vare på deg <3 ja kvalmen er vel nesten ikke til unngå her trur jeg. prøver å spise jevnlig...det pleier å hjelpe litt. ja føler at har jeg kommet til uke 6 med kvalme, så er en store milpæl på vei...da kan jeg føle meg et snev tryggere.Jepp jeg vil kun ha bacon. hehe. Jeg lå også dårlig sist og klarte ikke å jobbe gikk ned 10 kg sist svangerskap i begynnelsen, så jeg vet hva jeg har i vente, men jeg har informert legen om det og hun prøver å sette i gang tiltak og gir sykemelding uten time slik at jeg slipper å bli lagt inn på sykehus og kan være hjemme å ta vare på meg selv. Hun var veldig hyggelig. Men regner med at kvalme og oppkast slår til snart. En uke igjen før uke 6 begynner sånn ca.
Samme tanke som meg du dajeg venter på kvalmenså jeg kan føle meg gravid hehe...alt av symptomer er supert...
nå spiser jeg som en hest..all mat smaker nydelig...og blir liksom ikke mett
Du vil ikke være kvalmnyt heller tiden og kos deg
![]()
Om eg blir kvalm og det er fare for at eg må spy, kjem eg ikkje til å reise på jobb! Jobber i Bhg, so ikkje kjekt å risikere å sitte på do når eg er aleine på jobb! Har tidsnok med meg sjølveHvor kvalm må man egentlig være for å bli sykemeldt? eneste jeg tenker på på jobb er.. hvor kan jeg spy hvis jeg må spy nå?? Har ikke spydd enda, men føler det kan komme når som helst....
Da kan du få min kvalmetro meg...det vil jeg!
et "normalt" svangerskap er umulig for meg...prøver mitt beste, men går i konstant frykt og i tillegg går jeg på 3 forskjellige medisiner nå ,forebyggende...
så alt av symptomer kan komme til meg, det gi meg en slags betryggende på at ting er ok..![]()