Kvalme

Jenimar

Blir kjent med forumet
Opplevde litt små kvalme ett par tre dager med de to første, men denne gangen har jg virkelig fått kjenne på det. I tillegg hadde jeg skikkelig migrene i går. (Aldri hatt det før) Formen blir stort sett værre utover dagen og nå er jeg så kvalm at jg går ut av mitt gode skinn. Tips og råd?? Jeg har jo lest noe men ingenting frister og så lurer jeg på; hjelper det å spy? Har foreløpig klart å la være men så begynte jg å tenke at det kanskje hjalp???

Men logisk sett er det jo ikke noe svineri magen vil bli kvitt, det er jo i hode dette sitter og hormonene som påvirker kvalme senteret!

Blæææ

Ish! Jeg har heldigvis ikke merket noe til kvalmen enda og slapp også rimelig billig unna i forrige svangerskap så jeg har dessverre ingen gode tips. Men håper for din skyld at det går over snart :signs003

Noen mener det hjelper å spise lite men ofte. Mat før man står opp.
Det som virket aller best på meg var å sove. Jo mer uthvilt jeg var, jo mindre kvalm var jeg. Ei venninne av meg drakk cola, det var det eneste som gikk ned. Ei annen Farris og Ritzkjeks.
Lykke til, det er fælt å gå rundt sånn!

Føler med deg, jeg er ikke kvalm om morran men får det om kvelden og på natta. Måtte opp å spy i natt, fysj!!

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Hos meg hjalp det ikke å spy. Like kvalm rett etterpå. Har dessverre ingen tips, hos meg har ikke noe hjulpet :(

<3 sønn nov 07 og ny spire på vei <3

Back
Topp