Kvalme!

malone

Gift med forumet
Nå kommer den snikende oftere og oftere. De 2 forrige var jeg kvalm fra rundt 5-6 uker til 12-14. skal ikke klage da jeg fungere sånn nogenlunde i hverdagen, men er fryktelig slitsomt å gå rundt med konstant kvalme.

Noen som har gode råd for dette?
Skal begynne med akupunktur på mnadag, så spent på om det hjelper. Sånn armbånd har jeg hørt er effektivt, men det vil jo avsløre vår lille hemmelighet, så det kan jeg ikke bruke.
 
Kvalmen blir sterkere og sterkere her også.. Jeg spiser ofte for å døyve det værste :/
 
Her kom kvalmen idag :/ håper ikke den har tenkt å bli ;) føler ikke noen ting hjelper :/
 
Fersk ingefær i biter i varmt vann ! Drikk når det har blitt lunkent . Hjelper fort mot kvalme
 
Var ikke kvalm i det hele forrige svangerskap, men denne gangen er eg kvalm. Spesielt når eg ikke husker å spise. Går egentlig rundt å føler meg konstant fyllesyk :-/
 
Ingen kvalme her heller foreløpig.var ikke kvalm sist, så håpet jeg slipper unna denne gangen også:)
 
Seaband funker supert! Bare å ha en langermet genser så er det ingen som ser.

Slet veldig på fredag, men i dag har det ikke vært noe problem.
 
Veldig kvalm, fint lite funker og mye kommer opp igjen.. Har vært sykemeldt den siste uken, skal til legen igjen på tirsdag, får se hva hun sier. Har fått afipran, men synes ikke de virker noe særlig
 
Kjenner jeg er ganske kvalm i dag, kom sigende på nå for ca 1 time siden, hjelper å spise men 5 minutter etter jeg har spist er det igang igjen, ikke noe kjekt......
Håper det snart gir seg og at det ikke blir verre.
Er vandt med å være kvalm, pleier å være det nesten 2 av 4 uker i løpet av mnd. Men har aldri spydd da.
Nå føles det som om det ligger og ulmer, klart til å komme opp :(

Skal sies at jeg ikke var kvalm så og si en dag forrige svangerskap.
 
Kvalmen er her også. Det varierer litt hvor sterk den er. Men akkurat nå er jeg ikke kvalm i det hele tatt, bare veldig trøtt :(
 
Kvalm ja.. Ikke konstant, men den kommer og går. Spes når jeg er i nærheten av mat..
 
Her har også kvalmen trappet sjikkelig opp! Kommer å går hele dagene, sliter med å få i meg mat. Er en evig kamp!
 
Jeg også er svært kvalm. Å føler meg veldig dårlig. Orker ingenting. Har jo en datter, så yter det jeg har til henne å resten får bare være. Mannen er på havet så :p
 
Back
Topp