Kvalme

Floken

Forumet er livet
Da satt det i gang her, så da er det bare til å ønske kvalmen velkommen og håpe på at den forsvinner rundt uke 12:O)
 
usj samme her, ikke noe kjekt når man jobber på et sykehus med masse lukter. hvor langt er du?
 
Jeg å er dritkvalm,er så ille at jeg er sykemeldt :( men forrige gang var jeg ikke kvalm 1 eneste dag,så det er ikke sikkert at man blir det!!(siden du lurte "meg21"
 
i mitt første svangerskap kom den i uke 5, men denne gang i uke 4. men har bare kastet opp et par ganger. tror de fleste merker den rundt uke 6 (fordi som har sv.skaps kvalme)
 
Jeg pleier å bli kvalm rundt uke 7 også varer det til ca uke 17..
Håper julen blir kvalmfri!
 
Jeg var ikke kvalm ved tidligere svangerskap, men denne gangen er jeg kvalm. Har takk og pris ikke kastet opp enda, men brekker meg flere ganger i løpet av dagen. Misunner absolutt ingen kvalme.
 
Ingen kvalme her:)
 
Her har ikke kvalmen kommet enda. Begynte å føle meg uvel rundt uke 8 sist og fra 10-16 ca kastet jeg opp.. Så lurer litt på når/om den kommer denne gangen. Er ikke noe særlig med denne kvalmen
 
Her kom kvalmen for ca 2 uker siden, før positiv test.. ikke hver dag er like gale heldigvis! sist begynte det i uke 6 og varte ut i 5-6mnd.. håper jeg slipper billigere unna denne gangen!! ;)
 
kvalm ja. trodde jeg hadde noe virus eler noe for jeg trodde overhode ikke jeg var gravid :p men nå vet jeg jo at det ikke var virus :p men er ikke sånn kvalm at jeg ikke fungerer. det kom ikk efør ue 7 sist. husker ikke med førstemann. tror det var dunt uke 7 da og
 
Jeg har ingen aning om hvor langt jeg er på vei. :p Har ikke hatt noe regelmessig menstruasjon etter at minsten ble født for 9 mnd siden:p Tok tilfeldig en test etter at jeg lenge har vært vanvittig trøtt og meget dårlig.. har vært dårlig i perioder egentlig veldig lenge nå, så er veldig usikker. Sist mens hadde jeg i 2-3 dager og det er ingen ordentlig blødning.. Men jeg tror jeg er i rute med en ca 6 uker pluss minus. Men syns uansett kvalmen har komt veldig tidlig denne gangen. Det er nå de siste dagene den er slått inn for fult. De forje svangerskapene kom kvalmen i uke 8 og uke 9:p
 
Jeg er ikke direkte kvalm, men brekker meg og er veldig uggen til tider. Med snuppa kom ikke kvalmen før ca uke 8, men da varte den til hun ble født :angry4
Håper veldig at jeg ikke blir like dårlig som sist for det var ekstremt slitsomt.
 
Back
Topp