Kvalme?

Lykkelig med 3

Forumet er livet
Jeg har spyd fra dag en nesten, noen andre som er dårlige? Evt har dere fått kvalmestillende? jeg er så sliten jeg har 2 andre barn og ta meg av men er kjempe tappet for eneregi pga at jeg får ikke mat i meg.....
Prøver å få tak i legen nå! håper jeg kommer til før den 16...

akkurat samme her ... og jeg er utslitt :(

JM sier det ikke er noe å gjøre med, bare håpe det går over ......... 

Jeg har heldigvis sluttet med det nå.
Jeg har vært sinnsykt dårlig. Men da jeg kom i uke 14, 15 så bedret det seg.
Man får ikke hvilt så mye heller når man har barn fra før.

Håper dere også blir bedre snart!! Som regel så stopper det. Heldigvis!

Ja det trodde jeg sist også at det skulle gi seg men da gikk jeg på kvalmestillende hele svangerskapet :(
Nei jeg ringte inn og fikk time på onsdag så da håper jeg og få noe for det!
Veldi godt å vite at det er fler som meg her inne,,, :P

En kan jo få kvalmestillende dersom det ikke blir bedre og vist en ikke får i seg mat og næring til den lill! så gleder meg til onsdag når jeg skal til legen og så kommer jeg til å spør etter kvalmestillede! :D

Lykkelig med 2. (3) skrev:
En kan jo få kvalmestillende dersom det ikke blir bedre og vist en ikke får i seg mat og næring til den lill! så gleder meg til onsdag når jeg skal til legen og så kommer jeg til å spør etter kvalmestillede! :D

Det legen min sa er at vi kan ta reisesyketabletter mot kvalme... Men blir jo sååå trøtt av de :(

nå er ikke jeg dårlig denne gang, MEN sist derimot. å fysj. kastet opp til uke 26. jeg fikk kvalmestillende hos legen. afripran mener jeg å huske at de heter. jeg syns ikke de hjalp, men noen syns de hjelper kjempe masse. så er verdt å prøve vertfall. håper d forsvinner snart hos deg. klem.

Back
Topp