Kvalme

lillesøster

Flørter med forumet
Dere som har slitt med kvalme og oppkast, har det blitt bedre? Nå har jo mange av oss rundet 12 uker...

Jeg ble dårlig i uke 6, og kastet opp fram til uke 12. Nå begynner det gradvis å slippe taket. Helt fantastisk :)

Hva med dere??? Når ble dere dårlige og har kvalmen roet seg?

Jeg er i uke 10. Begynte å bli uggen i begynnelse av uke6, men det hele slapp taket i begynnelsen av uke 9 da jeg begynte med seaband. Mye bedre, men tørr ikke ta de av helt enda ;) Deilig! Ikke fult så trøtt og sliten heller, dog 'normal' er jeg heller ikke. Uansett digg å være mer opplagt Ü

Har gått i rykk og napp her....var ei periode no jeg ikke var kvalm,og tenkte YES no e kvalmen borte,men nei da denne uka har jeg vært like kvalm....Håpe ikke jeg blir kvalm hele veien....er så sliiiiitsomt!!!!!

Har vært kvalm siden uke 5, så er nå på åttende uke med kvalme. Heldigvis har jeg ikke kastet opp, og det er verst på ettermiddag og kveld, så jeg har klart å jobbe. Men nå er jeg uansett drittlei og håper virkelig det gir seg snart. Har merket litt forbedring på ettermiddag de siste dagene, så håper det går rette veien nå.

Jeg ble kvalm en uke før forventet mens.. veldig tidlig, i uke 6 begynte jeg å kaste opp og har gjort det siden. Jeg fikk sist uke noe for kvalmen hos legen, og de hjelper litt, så jeg får i meg litt næring.. Men glemmer jeg å ta tablettene så er jeg like kvalm og kaster opp alt. Jeg er nå 12+5 så jeg håper det roer seg snart, og at jeg får til å spise normalt igjen, det ser jeg frem til    :-)

Jeg var konstant kvalm fra uke 6 til uke 8, så ble det bedre. Men en dag sist uke og i dag har jeg kastet opp i det jeg våkner :/ Håper det er bare er forbigående. Er 11+2 i dag..

Så bra! :D

Hos meg startet kvalmen rundt uke 8, og er fortsatt kvalm på morgenen når jeg må gjøre noe :P så jeg har gitt opp å være på forelesningene, og heller sove et par timer etter jeg har levert gutten min i barnehagen, for så å lese pensum... Håper kvalmen går over snart, for savner å klare å gjøre noe på morgenen :P

Her har det også begynt å slippe taket, men er fortsatt uggen når jeg står opp og når jeg er sulten eller trøtt.

Kvalmen begynte vel rundt uke 6-7. Har ikke kastet opp, men når det stod på som verst var jeg småkvalm mesteparten av dagen og kvelden

Håper det forsvinner helt snart nå :)

Har vært skikkelig dårlig fra uke 7-12, kvalm hele dagen og kastet opp. Ser ut som det har gitt seg litt, men kaster fortsatt opp hver morgen. Håper jeg kan spise normalt snart, ingenting som frister:(

Back
Topp