Kvalme

Alvepike

Elsker forumet
Dere som er kvalme, er dere veldig kvalme?
Jeg er bare litt kvalm denne gangen, og lurer på om jeg er skikkelig heldig denne gangen eller blir det verre???
 
Min erfaring fra tidligere svangerskap er at jeg blir verre for hver uke som går. Litt bedring di siste 2mnd. har inntrykk av at det variere veldig. Noen går jo i gjennom svangerskapet uten et fnugg av kvalme.
 
Når jeg ble gravid første gangen kjente jeg ingenting de to første ukene som jeg visste om det. Jeg gikk rundt glad og fornøyd helt til jeg begynte å bli uggen i uke 6. Og sånn var det et par uker, før det smalt i uke 8. Jeg spydde som en gris døgnet rundt, helt til jeg fikk akupunktur (kanskje rundt uke 16). Var fortsatt kvalm etter det, men spydde iallefall ikke lenger. På slutten av svangerskapet var jeg helt fin. I dette svangerskapet kjenner jeg heller ingenting. Er 4+5 i dag. Så håper ikke det blir ille om et par uker, men frykter jo det verste...
 
Pucca skrev:
Når jeg ble gravid første gangen kjente jeg ingenting de to første ukene som jeg visste om det. Jeg gikk rundt glad og fornøyd helt til jeg begynte å bli uggen i uke 6. Og sånn var det et par uker, før det smalt i uke 8. Jeg spydde som en gris døgnet rundt, helt til jeg fikk akupunktur (kanskje rundt uke 16). Var fortsatt kvalm etter det, men spydde iallefall ikke lenger. På slutten av svangerskapet var jeg helt fin. I dette svangerskapet kjenner jeg heller ingenting. Er 4+5 i dag. Så håper ikke det blir ille om et par uker, men frykter jo det verste...



Håper jeg er heldigere,!!! Du og denne gangen!
 
Kvalmen her kommer og går. Var plutselig kjempekvalm på jobb i dag, men nå er det nesten ok. Tror nok det blir verre før det blir bedre for min del. Vurderer å bare booke akupunktur med en gang siden det hjalp meg sist.
 
Var ikkje kvalm i di to andre svangerskapa eg har hatt,men eg er VELDIG kvalm nå og det er verst om kveldenemoticon
Håper det gir seg om ikkje så lenge
 
Back
Topp