Kvalme

Olol

Andre møte med forumet
Noen som var veldig kvalm første svangerskap, men mye bedre andre gangen?

Jeg var kvalm HELE svangerskapet sist.. Har ikke merket noe enda, men det er jo tidlig enda. Ble sykemeldt i uke 5 sist gang, og helt frem til permisjonsstart. Håper jeg slipper det denne gangen. [:)]

ORIGINAL: Lillebebbis

Jeg var kvalm HELE svangerskapet sist.. Har ikke merket noe enda, men det er jo tidlig enda. Ble sykemeldt i uke 5 sist gang, og helt frem til permisjonsstart. Håper jeg slipper det denne gangen. [:)]

Jeg også var kvalm hele svangerskapet. Spydde hver dag den første halvdelen, den siste halvdelen var jeg bare kvalm. Var sykmeldt hele svangerskapet. Har ikke merket noe enda, men det er vel litt tildig. Håper jeg slipper å bli så dårlig denne gangen siden jeg har en til å ta meg av. [:)]

jeg var kun kvalm i starten sist.. Men funka bra med sea band armebånd...så starta med de alt for kvalmen har såvidt starta så svakt..
Krysser fingrene for at dere slipper masse kvalme og at jeg ikke får det heller...hehe

ORIGINAL: Hjertejenta

jeg var kun kvalm i starten sist.. Men funka bra med sea band armebånd...så starta med de alt for kvalmen har såvidt starta så svakt..
Krysser fingrene for at dere slipper masse kvalme og at jeg ikke får det heller...hehe

Jeg prøvde armbånd sist svangerskap, men det ble ikke bedre i det hele tatt. Bra det funker på deg [:)] 

jeg var kjempe dårlig med nr 1 og bare kvalm med nr 2
men alt kvalm med nr3 så dette ser ut til å bli som nr 1 igjen.

Back
Topp