Kvalme

Maddis

Elsker forumet
Noen andre som har det så seint i svangerskapet? Fikk det sånn akutt i går.. Vet ikke om alt som skjedde i går rett og slett gjorde meg dårlig eller om kvalmen er tilbake. Har det i allefall fremdeles. [:'(]

Jeg har hatt littegranne kvalm i en uke nå... kommer som regel etter jeg har spist..

Det er nok mange som har hatt det tidlig i svangerskapet som får det tilbake nå, men ikke helt på samme måten...

Ja, hender faktisk jeg er litt uggen ennå, merker det spesielt på jobb når jeg har stått opp veldig tidlig og styrt litt på morgenen.. [:'(] Men blir ikke sånn kjempedårlig som jeg var i starten heldigvis, og går fort over.

jeg går på kvalme sitllende så jeg er kvalm enda.. hehe... ikke noe kjekt i det hele tatt... har gått ned enda 4 kg.-.[:'(]

Også opplevd litt uggen følelse i det siste. Spesielt når jeg er sliten. Kvalm og sånn lavt-blodsukker- følelse. Hjelper å bare legge seg ned og slappe av litt og drikke noe søtt.

ORIGINAL: junimor2010

Ja, hender faktisk jeg er litt uggen ennå, merker det spesielt på jobb når jeg har stått opp veldig tidlig og styrt litt på morgenen.. [:'(] Men blir ikke sånn kjempedårlig som jeg var i starten heldigvis, og går fort over.

ORIGINAL: Blanco

Også opplevd litt uggen følelse i det siste. Spesielt når jeg er sliten. Kvalm og sånn lavt-blodsukker- følelse. Hjelper å bare legge seg ned og slappe av litt og drikke noe søtt.

Jeg har ikke gått så mye som to uker uten å kaste opp enda -_-
Hadde en mye bedre periode, men nå er det litt værre igjen. Blæh.

Var MYE kvalm t.o.m uke 15, og fikk det tilbake i forrige uke:( Er i uke 33+4. Det er ikke like ille som det var i begynnelsen av svangerskapet, men plagsomt allikevel!

hadde ekstrem svangerskapskvalme første 5 måneder og det har avtatt, men ikke gitt seg. men har vel gått fra å spy 15-20 ganger i døgnet til å spy 1 gang i døgnet, så skal vel ikke klage, men er så leiiii.hehe. innimellom spyr jeg plutselig knallmasse igjen da...
sist spydde jeg som en gris alt som kom inn i munnen absolutt hele svangerskapet... så det er ike helt unormalt, men ikke så mange det gjelder da..

Back
Topp