Kvalme uke 9

Hemmeligefrue

Forelsket i forumet
Februarlykke 2015
I dag er jeg 9+5 og har ikke hatt en så dårlig dag som i dag. På randen til å
Spy hele dagen :/ kvalmen har jeg hatt hele dagen. Normalt at det kommer så sent? :) Med de to andre barna har jeg vært kvalm/spy fra uke 6/7.

Sent from my iPhone using BV Forum

Etter det jeg har lest her inne, virker det som om det varierer veldig!

Jeg var dårlig fra midten av uke 7 til begynnelsen av uke 8. Deretter hadde jeg to symptomfrie uker før kvalmen meldte seg igjen i uke 10 og varte til uke 12.

Fra mobil.

I dag er jeg 9+5 og har ikke hatt en så dårlig dag som i dag. På randen til å
Spy hele dagen :/ kvalmen har jeg hatt hele dagen. Normalt at det kommer så sent? :) Med de to andre barna har jeg vært kvalm/spy fra uke 6/7.

Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg har alltid fått kvalmen fra uke 7-8, men vært mest dårlig mellom 9 og 12. Så har det vart til mellom 15 og 20.

Har du stressa, sovet dårlig eller slurva med maten de siste dagene? Det utløser kvalmen his meg! Til vanlig er jeg bare litt trltt og småkvalm på formiddagen, men om jeg ikke holder blodsukkeret gjevnt, sover godt og slapper av innimellom, blir jeg driiiit kvalm og orker ingenting. Ellers bruker jeg bare seaband, og fungerer sånn halvveis til daglig :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Jeg mener jeg har hørt at hcg når en topp i uke 9 og at mange føler seg dårlig da. Det stemte på meg forrige gang hvertfall. Var kvalm fra uke 6 til 11, men kastet opp en gang og det var i uke 9.

Back
Topp