Kvalme uke 26

Prøvere

Betatt av forumet
Dere som var plaget med mye kvalme/oppkast tidlig i graviditeten, har noen fått tilbake det? Jeg har den siste uka vært sinnsykt kvalm døgnet rundt, og føler meg "sprengt" inni magen :confused: hadde tre dager med sterke smerter øverst i magen, men det forsvant heldigvis...er dette helt normalt? går over i uke 26 i morgen

Har ikke fått den forferdelig kvalmen fra de første ukene tilbake heldigvis, men kan innimellom bli litt småkvalm, f.eks hvis det er lenge siden jeg har spist.

Vet ikke hva som er normalt... Er så mye som er normalt, men du kan jo høre med jordmoren/legen din.

Høres slitsomt ut sånn som du har det :( Håper det går over...

Jeg føler meg også litt "sprengt" (stappmett følelse selv om jeg ikke er mett), tenker det er fordi livmoren presser på magesekken og tarmene. Det er ikke vondt da, bare litt ubehagelig...

Sent from my iPhone using BV Forum

Last edited:
Jeg har vært kvalm hele veien til nå uke 28 med oppkast hver morgen. Det er litt ekstremt her og jeg tror/håper ikke at du har noe liknende:)

Jeg hadde hele tiden vond overste på venstre side av magen. Det er bare irritasjon bake ribbe pgv baby bevegelse/sparken som legen sa i dag.

Håper og krysser fingrene for deg at det gir seg snarest:)

Har vært lit kvalm av og til helt til nå og det kommer ifm spisinga

Jeg blir kvalm om jeg er veldig sliten....

For øvrig burde du kontakte føden dersom du har smerter øverst i magen.... Håper du slipper unna dette i lengden...

Sniker fra september.. Jeg ble også kvalm igjen rundt uke26. Ikke noe smerter øverst, men føler det er så fullt i magen, spesielt når jeg har spist. Minnet om kvalmen som var i begynnelsen av svangerskapet:) Varierer heldigvis litt av og på!

Jeg og har vært kvalm fra ca uke 6? husker ikke. Nå kommer det når jeg er sulten eller beveger meg litt for mye

Back
Topp