Kvalme uke 14

Imigran er første valg etter Paracet. Om du ikke får nok effekt av Paracet :happy:
Åh?! Takk for tips! Legen min bare sa jeg måtte leve med det. Han mener og det er greit med full jobb med masse stress selv om jeg nærmere meg 38 og venter tvillinger. Tror jeg må bytte lege. :/

Hei. Er 13+5 idag, og plutselig kom kvalmen som lyn fra klar himmel idag:yuck: har vært lett kvalmen og uggen av og på fra uke 6 til uke 10/11. Åsså kom det plutselig tilbake igjen idag. Har vært sengeliggende hele dagen. Enten er det omgangssyke på gang eller så er det svangerskapsrelatert :hungover:

Samme her! 14+1 i dag, og hatt min første dag hjemme fra jobb pga graviditeten. Var så kvalm at eg ikkje klarte vere på jobb, har kontorjobb. Ikke opplevd det før, dette er min tredje graviditet

Jeg har ikke det samme med kvalme, men med hodepine. Hadde trykk i panneområde siden jeg ble gravid, men siste to ukene er det blitt verre og jeg har nå hodepine på ordentlig nesten hver dag. Og ingenting hjelper. Kastet også opp pga hodeverk. Så, for meg ser det også ut til å være omvendt. At symptomene blir verre isteden for mindre.
Sånn har jeg det også, hodepine hver dag i 1 mnd ca nå.. Er så slitsomt, det påvirker hele hverdagen min :inpain: Er i tillegg mye svimmel og har blitt veldig trøtt igjen, nesten som i 1 tri..

Hei. Er 13+5 idag, og plutselig kom kvalmen som lyn fra klar himmel idag:yuck: har vært lett kvalmen og uggen av og på fra uke 6 til uke 10/11. Åsså kom det plutselig tilbake igjen idag. Har vært sengeliggende hele dagen. Enten er det omgangssyke på gang eller så er det svangerskapsrelatert :hungover:
Samme her! 14+1 i dag, og hatt min første dag hjemme fra jobb pga graviditeten. Var så kvalm at eg ikkje klarte vere på jobb, har kontorjobb. Ikke opplevd det før, dette er min tredje graviditet
Akkurat sånn det var for meg og. Måtte gire ned og hvile masse, ikke presse meg og tilbake på salt kjeks og rista brød. Det hjalp masse. Kan ikke presse meg eller gå for lenge sulten, da kommer den tilbake. Håper det gir seg innen uka 16 hvertfall :(

Jeg fikk resept på postafen av legen, brukte dog kun en halv tbl for hadde jeg tatt en hadde jeg blitt svært søvnig! Kvalmen har heldigvis sluppet nå.

Uke 18+3 her og kvalmen er fortsatt veldig tilstede her:( Sover lenge på mårran for å holde best mulig ut utover dageno_O
Men en dag går den over! Om ikke før, så på sykehuset;):wtf:

Er nå 17+2 og plutselig er kvalmen der igjen. Hatt en god pause på noen uker nå. Flere som er litt av og på med kvalmen?

Vært kvalm med oppkast begge gangene til og med uke 16. Med første var jeg kun kvalm på morgningen og ved sult. Denne gangen har jeg vært kvalm døgnet rundt. Jeg er nå 19+0 og blir fortsatt kvalm med brekkninger ved sult, men er ikke kvalm ellers :)

Back
Topp