Kvalme spm

febbaby

Elsker forumet
Septembermødre <3
Dere som er veldig kvalm, sånn på nippet til å spy eller spyr. Hvor langt er dere komt ? :)
Går bare å venter og gruer til det skal komme :p
Mener å huske at det har startet mellom uke 6-7 de andre gangene jeg har vært gravid. Er nå 4+0 idag :p
 
Jeg har kastet opp og et mye kvalm og er 6+3. Ble virkelig kvalm i slutten av uke 5
 
Jeg er idag 6+0 å har ikke spydd enda men er ofte på nippet til å gjøre det:wacky:
Håper jeg slipper unna da jeg ikke takler det å kaste opp noe særlig:p
 
Begynte i uke 6 sist, denne gangen har jeg vært småkvalm siden slutten av uke fire. Begynte å kaste opp i uke seks og er 7+1 i dag. Det er ikke alle som blir kvalme da, så krysser fingrene for at du slipper :)
 
I alle mine 5 svangerskap har kvalmen tatt av i slutten av uke 5. Så jeg skal forberede meg med potetskruer,cola,knekkebrød og hvitost til neste uke :D:p
 
I slutten av uke 6 nå. Vært uggen siden uke 4, kvalm siste uka. Kjennes ut som jeg er skikkelig fyllesyk, men spyr ikke.
 
Jeg er 5+3 idag og føler at morgenkvalmen blir sterkere for hver dag. Pluss mer uggen gjennom dagen og på kvelden enn for en uke siden. Men ikke kastet opp enda.
 
Begynte i uke 6 sist, denne gangen har jeg vært småkvalm siden slutten av uke fire. Begynte å kaste opp i uke seks og er 7+1 i dag. Det er ikke alle som blir kvalme da, så krysser fingrene for at du slipper :)
Tvilsomt at jeg slipper da jeg har spydd i alle mine 4 tidligere svangerskap :p Hehe
 
Ikke kastet opp enda, er på nippe til å gjøre det. Men har jeg en pastill eller tyggis så hjelper det veldig.
5+2 i dag
 
Startet med litt uggen og kvalm 5+0. Er i dag 6+1 og på nippet til å spy konstant Håper jeg slipper å spy men er redd det bikker over snart
 
Vet ikke hvor langt jeg er på vei, men kvalmen blir værre og værre nå. Kastet opp kun 1 gang i hvert svangerskap sist, men da lå jeg strak ut det meste av tiden, noe jeg ikke får tid til denne gang, så blir nok vanskeligere å ikke kaste opp :p

De gangen jeg kastet opp skjedde det så fort , rakk ikke toalettet engang :p
 
Jeg er 6+5 i dag, å kjenner ikke antydning til kvalme i det hele tatt! Å jeg håper det forblir slik også :happy119
 
Nå har kvalmen virkelig satt inn til meg hvertfall, trodde ett svakt øyeblikk at det så ut som jeg slapp unna.... men hadde vel glemt at det kanskje startet noen uker uti sist også.
Sluppet unna med brekninger ennå men kjenner at det egentlig blir verre for hver dag, må spise noe hele tiden for å utsette kvalmen.
Er 6+6 i dag, håper så inderlig jeg slipper unna spyinga som varte til uke 17 sist:hungover:
Skjønner ikke hvordan jeg skal holde til jul med å fortelle noe, må låse meg inne tror jeg:wacky:
 
NÅ har kvalmen toppet seg her også og jeg får panikk av at den skal vare i lange tider fremover. Hvordan jeg skal klare å jobbe OG få det til å gå rundt hjemme også aner jeg ikke Ingen mat i hele verden som frister!
 
Usj så jeg gruer meg :(
Har ikke klart å jobbe i mine tidligere graviditeter :(
Er kvalm og spyr fra begynnelse til slutt... men står igjennom deg med glede (på en måte) :p for å få den herlige premien til slutt :)
 
Back
Topp