Kvalme siste trimester?

preggysue

Blir kjent med forumet
Hei, er det noen som vet om det er normalt å være kvalm igjen i siste Trimester? Jeg var dårlig i første trimester, men ellers bare kvalm i andre om jeg hadde sovet for lite. Er nå 32 + 4 uker på vei og er mye kvalm. Er veldig sliten nå så tenker at dette kan være årsaken. Noen andre som opplever dette?

jupp, er dessverre helt vanlig, sliter med det samme selv 

Dette var en perfekt tråd for meg akkurat nå.

Hadde veldig lite kvalme i første trimester, kun brekninger. Nå i andre så ser det imidlertid ut til å komme for fullt. Både kvalme og ganske konstante brekninger.

TUUUUUSSEN TAAAKKK!!!!  Åhh, jeg har selv blitt så plaget med kvalmen igjen...og den siste uka har jeg måtte kjent mye på det...

Så er så glad for å høre at jeg ikke er alene (ikke at jeg ønsker dere å være kvalme) og at det er normalt ;)
Jeg kjenner mye på kvalmen og svimmelheten er ankommet igjen..

Men heldigvis ikke lenge til det går vekk og vi sitter med de små skattene i fanget <3

Ok, på en måte godt å vite at det ikke bare er meg. Men ønsker på ingen måte at noen skal føle seg elendig. Jeg jobber nå 50% på tredje uken men vet ikke om jeg må redusere litt mer om dette fortsetter. Klarer dere jobb? Må man forvente å være dårlig helt frem til fødsel nå?

Jeg er helt sykemeldt fram til permisjonsstart, med det var ikke pga kvalmen, den kom bare på toppen den siste uken og gir seg IKKE!

Back
Topp