Kvalme sier noe om kjønnet?

Gamlebyen87

Andre møte med forumet
Jeg har hørt at hvor kvalm du er har noe å si om kjønnet til barnet i magen. Man er mindre kvalm hvis det er en gutt (tror jeg). Har dere noen erfaring rundt det? :king:queen

Har ikke tro på denne teorien. Her har det variert mye, og har flest gutter.

Jeg var neste ikke noe kvalm med de to første, gutter. Var veldig mye kvalm og kastet opp denne gangen, gutt nr tre på vei

Sniker.

Kvalme og oppkast halve svangerskapet med første - gutt. Er likt nå, så om det stemmer er det gutt igjen.

Jeg hadde HG og ekstreme menger med oppkast i åtte måneder. Fikk en gutt. Er 13 uker nå og om mulig enda mer kvalm denne graviditeten.

Hos meg stemmer det med de to andre barna vi har. Kvalm med første - jente, ikke mye kvalm med andre - gutt. Denne gangen har jeg vært like kvalm og dårlig som første gang, sp vi får se på ul hva som dukker opp på skjermen :D

Sniker. Hos meg stemmer det greit. Kvalme og oppkast med begge kjønn, men definitivt verre med jentene.

Hvis dette er en gutt stemmer det hos meg da jeg spydde masse med jentene. Har vært masse kvalm men fått i meg mat og aldri spydd i dette svangerskapet. Bank i bordet.

Var veldig kvalm sist da jeg fikk jente, og nesten ikke kvalm denne gangen så tror kanskje det kan være gutt? Får ikke vite før på OUL i slutten av april. Spennende:happy::happy:

Jeg har to gutter og var veldig kvalm i begge svangerskapene.
Nå har jeg vært bittelitt uvel bare om jeg har kjent etter, og har hatt en morgen jeg var på nippet til å kaste opp. Men ikke kjent på noe av det siden uke åtte eller noe.
Har på følelsen at gutt nr tre er på vei, men vet ikke. Tror ikke kjønn har noe med hvor mye symptomer man har.

Var kvalm med gutten. Ikke noe kvalm med jenta :)

Var veldig kvalm med storesøster. Jeg kasta opp etter hvert måltid, hver gang jeg drakk noe og hver gang jeg pussa tennene i de tre første mnd. Denne gangen begynte det sånn, men fikk postafen, så da ga det seg. Prøvde å vente hver morgen med å ta postafen i tilfelle jeg var bedre, men måtte vente helt til uke 13 før det ga seg.

Jeg spydde ikke en gang, men var ganske så kveldskvalm i ett par måneder.
Fikk vite på onsdag at det er ei jente i magen.

Jeg var nesten ikke kvalm med første, jenta. Denne gangen var jeg mer kvalm og venter en gutt. Jeg tror derfor at den teorien ikke stemmer:joyful:

Med datteren min var jeg kvalm og kastet opp fra nesten første dag til hun var ute!
Nå er jeg 14+2 og de første tolv ukene var kvalmefrie, fått noe kvalme etter, men ikke i nærheten av med datteren min og nå er det en liten gutt inni der :p

Eller masse hår, hvis man er veldig kvalm :)

Back
Topp