Kvalme plutselig borte

M-40455147

Andre møte med forumet
Er det noen som har opplevd at kvalmen plutselig ble borte etter 6 dager med intens kvalme?
6+4 i dag. Kvalmen kom som Lyn fra klar himmel på mandag, våknet opp uten den i dag(søndag). Burde jeg være bekymret?

Jeg har opplevd det! Det skjedde med meg sist svangerskap og jeg fikk så panikk at jeg gråt i flere timer. Jeg burde heller fokusert på å nyte pausen og spise mat for kvalmen kom tilbake :hilarious: forøvrig forsvant alle symptomene da jeg opplevde en MA også, men da forsvant de gradvis og ikke plutselig.

Jeg har opplevd det! Det skjedde med meg sist svangerskap og jeg fikk så panikk at jeg gråt i flere timer. Jeg burde heller fokusert på å nyte pausen og spise mat for kvalmen kom tilbake :hilarious: forøvrig forsvant alle symptomene da jeg opplevde en MA også, men da forsvant de gradvis og ikke plutselig.
Tusen takk for svar! Ble veldig bekymret da jeg våknet og ikke var kvalm. Heldigvis time til tidlig ul (privat) på tirsdag, så håper alt ser fint ut.

Jeg hadde en dag det var sånn. Dagen etter og påfølgende dager kom den tilbake med full kraft og oppkast :smiley-ashamed004

Prøv å nyte det! Det er ikke unaturlig at symptomer kommer og går :)

Jeg hadde en dag det var sånn. Dagen etter og påfølgende dager kom den tilbake med full kraft og oppkast :smiley-ashamed004

Prøv å nyte det! Det er ikke unaturlig at symptomer kommer og går :)
Tusen tusen takk for svar! Det er veldig betryggende å høre Merkelig hvordan jeg gleda meg til å ikke være kvalm, og når jeg først ikke er det - så er jeg livredd for at noe er galt!

Husker det var slik da jeg fikk datteren min. Kvalm i 2-3 uker, så opphold i en uke før det plutselig kom tilbake. Husker kvalmen ga seg rundt uke 11-12 for så å komme tilbake i uke 16 :hungover: Gikk opp og ned hele tiden…

Husker det var slik da jeg fikk datteren min. Kvalm i 2-3 uker, så opphold i en uke før det plutselig kom tilbake. Husker kvalmen ga seg rundt uke 11-12 for så å komme tilbake i uke 16 :hungover: Gikk opp og ned hele tiden…
Huff, så kjedelig at kvalmen kom tilbake! Til nå har jeg kun vært kvalm 6 dager, en dag fin i går og akutt oppkast i dag morges. Ikke i spesielt dårlig form resten av dagen. Litt brun utflod på papiret ved første toalettbesøk. Blir helt koko av dette her, glad jeg skal til privat gyn i morgen

Back
Topp