Kvalme\oppkast

MinaMor

Forumet er livet
Er du fortsatt kvelm, eller er kvalmen borte?

Jeg er like dårlig om ikke dårligere[&o]

Jeg tror jeg begynner å bli litt bedre. Eller så har jeg blitt flinkere til å sørge for å hvile og spise så jeg ikke blir kvalm.....

Jeg TRODDE det hadde slipt litt jeg, men nå er det om ikke værre... Helt jævelig!

like kvalm enda, men takler det mye bedre og klarer å holde på mat nå som jeg er hjemme og tar det med ro.[:)][:)]

Har heldigvis ikkje vert nåke særlig kvalm, berre sånn litt innimellom så eg kan ikkje klaga i da heila...[:D][:D][:D]

Jeg har Gudskjelov ikke vært noe særlig kvalm denne gangen, bare usannsynlig trøtt!!!
...men føler med alle dere andre som sliter med kvalme!!
Med førstemann var jeg kvalm og kasta opp konstant i 5 mnd!! Gikk ned 13 kilo og hadde det egentlig ganske pyton!!
Det var ikke noe særlig... og med de to neste var jeg kvalm de første ukene også gikk det over.

Ingen av alternativene passet for meg. Jeg har omtrent ikke vært kvalm i hele sommer, bare litt småuggen innimellom. Tror du ikke jeg har vært skikkelig kvalm både i går og i dag... Begynte på jobb igjen i dag etter en lang sommerferie. Ingen der som vet at jeg er gravid og vil helst holde det hemmelig et par uker til minst. Håper jeg ikke er kvalm i morgen......

fortsatt kvalm :(

Back
Topp