Kvalme om kvelden

Meg2019

Betatt av forumet
Er det noen som har det samme? Jeg går rundt små kvalm hele ettermiddagen /kvelden/ natten
Flere som har det sånn ?

Var sånn sist, er sånn nå også. Kvalm hele dagen, men blir verre etter middag og mot kvelden. Ligger og gulper når jeg skal sove.

Da er jeg litt spent
Dere som hadde det sist var det da en gutt eller jente?

Jeg var på morningen sist å det var gutt

Da er jeg litt spent
Dere som hadde det sist var det da en gutt eller jente?

Jeg var på morningen sist å det var gutt

Tviler på at kjønnet har noe å si for når du er kvalm egentlig. Var jente sist, og da tror jeg at jeg var mer kvalm da egentlig, for kan huske jeg brakk meg nesten daglig av alt mulig. Husker det bare var en tannkrem jeg kunne bruke, alle andre brakk jeg meg av. Og jeg brakk meg ofte mens jeg spiste middag sist. Denne gangen har jeg ikke brekt meg, er bare kvalm og gulper litt, og mest på kveld. Tror på at alt er veldig individuelt og gjerne forskjellig fra svangerskap til svangerskap. Husker sist mange kom med mange meninger og teorier om kjønn, og noen mente jeg hadde helt typisk guttemage og andre mente jentemage. Jeg er ganske avslappa og tenker det blir det det blir.

Her starter kvalmen hver dag ca kl 10 (ja, veldig spesielt), er litt av og på og varer hele dagen og kvelden:sorry:

Mest kvalm om kvelden og ettermiddagen her også! Sjelden rett på morningen. Det kommer som regel utover dagen og er verst på kveldstid!

Verst på kvelden her også. Men er litt kvalm innimellom på dagtid også. Håper det slipper taket snart. Hadde et urolig fint svangerskap sist så jeg håper på det samme nå :rolleyes:

Back
Topp