Kvalme og ryggsmerter?

Joyfull

Elsker forumet
Julibarna2014
Hei hei jenter [:)]

Lurte på en ting.. Hvordan kjennes kvalmen ut? Kan dere prøve å beskrive den? =)

Og er dere mye plaget av smerte i korsryggen?

En av grunnene til at jeg lurer er: Jeg fikk i dag tidlig en akutt kvalm følelse.. Har gått å vært småkvalm i lange tider nå, men ikke sånn som idag.. Ble til og med svimmel av det.. Var nesten så ille at jeg kasta opp.. (Skal veldig mye til for at jeg kaster opp, så da er det ille)
Også har jeg så mye vondt i korsryggen.. Er ikke voldsomme smerter, men mer ubehag..

(Hadde IKM forrige tordag, og negativ g test her om dagen, så tror ikke jeg er gravid.. men bare lurer)

På forhånd takk for svar [:)]

Kvalmen når man er gravid er like intens som ved omgangssyken..intens og ender i spying[:'(]
Blodtrykksfall er ikke unormalt heller, da blir du ganske svimmel og uvell...

Hadde flere negative testet selv jeg, før jeg til slutt fikk positiv test 7 dager etter ikm..så det er håp[:)]

Hmm.. Høres kjent ut.. :) Veldig lei av å være kvalm nå altså! Får teste igjen om noen dager, men tørr ikke håpe på noe som helst [:D]

Egentlig aldri hatt omgangssyken.. Så vet ikke hvordan det er, men kan se for meg at det er noe alla det jeg følte i morges.. [:D] Helt for **velig..[;)]

Back
Topp