Kvalme og mat

Nilen

Gift med forumet
Aprilbarna`15
Maiblomstene 2017
Sommerfuglene 2017
Jeg er så kvalm.. Føler at det hjelper å spise så og si hele tiden!
Blir en del frukt, salt kjeks o.l
Hva spiser dere, og hvor ofte? :)

Er kjempe kvalm jeg også. Problemet er at jeg ofte er sulten, men har ikke lyst på noe. Så det eneste som hjelper mot kvalmen er salte skruer og ritz-kjeks :) ikke så veldig sunt, men viktigste å håndtere kvalmen.

Jeg har heldigvis ikke blitt så forferdelig kvalm enda, men jeg drikker store mengder ingefærte og passer på å spise noe lett med jevne mellomrom så jeg ikke skal bli så forferdelig sulten. Da kan jeg bli kvalm

Jeg får nesten ikke i meg noe som helst. Så når jeg spydde i går kveld, var det kun magesyre som kom opp.
Det har blitt veldig mye verre for meg de tre siste dagene!
Har ingen tips å komme med da ingenting ser ut til å hjelpe. Mest lyst å lukke øynene og ikke åpne de igjen.. :(
Tror en må bare spise det som går ned, samme om det er sunt eller ikke..

Jeg får nesten ikke i meg noe som helst. Så når jeg spydde i går kveld, var det kun magesyre som kom opp.
Det har blitt veldig mye verre for meg de tre siste dagene!
Har ingen tips å komme med da ingenting ser ut til å hjelpe. Mest lyst å lukke øynene og ikke åpne de igjen.. :(
Tror en må bare spise det som går ned, samme om det er sunt eller ikke..
God bedring til deg! Det er vondt å være så dårlig..
Ja, det er nok rett som du sier. Får bare spise det som går ned..

Her begynner å kvalmen å komme på kvelden/natten. Det er ingen mat jeg vil ha når den kommer :/

Forrige svangerskap levde jeg på punsjboller fra IKEA og melk de 5 første mndene.. hehe.. :O

Back
Topp