Kvalme og kjønn

•Ellibelli•

Gift med forumet
Vet ikke om det har vært en tråd med dette, men jeg bare spør!

Dere som har flere barn - har dere hatt annen kvalme med jente enn med gutt? Hvordan har kvalmen vært?

Med storebror var jeg kvalm ca fra uke 8, og da kun morgenkvalme til ca uke 12-14 et sted.. Nå har jeg vært kvalm hvertfall fra før uke 5, og er heldagskvalm - 24/7.. Sjefen min på ene jobben (hu er og ei god venninne) sa at hu var som jeg var med Sander på begge gutta, og sånn jeg er nå da hu fikk jente - og var derfor bombesikker på at jeg bærer ei jente nå..
Hva tenker dere? :p

Jeg var ikke kvalm eller uggen med gutten min...jeg er å heldagsuggen nå...hadde vært moro med en av hver

Min storesøster var vanvittig kvalm og ble i tillegg full av vann i første svangerskap. Det ble gutt

Andre svangerskap var hun ikke kvalm, fikk kun mage og var i storform! Det ble gutt igjen ;)
Så jeg tror ikke det har så mye å si. Hehe

Ikke kvalm, bare litt uggen og selektiv på hvilken mat jeg ville ha, da jeg gikk gravid med jentene :) Tror det er mye genetisk, for hverken mamma eller mormor har vært plaget med kvalme i sine svangerskap :)

Med jentene mine var jeg uggen og småkvalm noen uker, men med guttungen spydde jeg som en gris til uke 12 kvalmen kom i uke 6 ca, så er spent på uka som kommer....

Back
Topp