Kvalme og jobb

Kvalm stort sett hele dagen, blir fort sliten og sover veldig mye.
Sover ca 11 timer til dagen tror jeg, er så trøtt.
Kaster opp nesten hver morgen, å bruker 1 time på å få ned ei skive til frokost..
Det er kjipt å være sykemeldt så tidlig i svangerskapet, men har ikke så mye valg akuratt nå :(

Forstår deg veldig godt! Veldig slitsomt og kjedelig...
Forhåpentligvis slipper kvalmen taket etterhvert så vi slipper å være sykemeldte senere i svangerskapet [emoji5]

Forstår deg veldig godt! Veldig slitsomt og kjedelig...
Forhåpentligvis slipper kvalmen taket etterhvert så vi slipper å være sykemeldte senere i svangerskapet [emoji5]
Håper det :) jeg vil heller være på jobb enn å ligge hjemme å føle meg elendig hele dagen.
Hvem hadde trodd det var så slitsomt å lage en baby :P

Det går bra foreløpig.. bruker litt lenger tid om morgenen, men kvalmen kommer i bølger og i det siste vært værst om kvelden..

Håper det :) jeg vil heller være på jobb enn å ligge hjemme å føle meg elendig hele dagen.
Hvem hadde trodd det var så slitsomt å lage en baby :P

I know! [emoji28] savner å jobbe og være sosial med kolleger. Hadde aldri forventet å bli så dårlig. Trodde man bare spøy litt på morgenen og så var det over liksom. Neida...

I know! [emoji28] savner å jobbe og være sosial med kolleger. Hadde aldri forventet å bli så dårlig. Trodde man bare spøy litt på morgenen og så var det over liksom. Neida...
Samme trodde jeg :P "morgenkvalme" liksom :P :P

Back
Topp