Jeg ser ikke helt hvordan de to skal gå sammen. Tidligere i uka har det gått fint, men kvalmen er blitt verre og jeg må provosere fram spy en til to ganger per dag fordi jeg ikke klarer å gå så kvalm hele tiden. Jeg tar ingefærtabletter, men de funker bare i to timer ca, og da er det leeeenge til jeg kan ta neste dose. Jeg begynner å bli gal, og jeg har ikke hatt kvalmen i en uke engang!
Nå har jeg tatt meg fri imorgen, mest på grunn av kvalmen, men skylder på forkjølelsen, selvfølgelig... Den påvirker meg den også så klart, men mest det at jeg ikke tør å gå på jobb sånn som jeg er... (Jobber i barnehage) Jeg vet ikke om kvalmen kommer på sitt verste på grunn av tom mage eller bare det at den når en høyde. Jeg spiser hele tiden, men ingenting gjør meg mett, og det jeg får i meg tvinger jeg ned.
Noen som har erfaring med dette?
Sent from my iPhone using BV Forum
Nå har jeg tatt meg fri imorgen, mest på grunn av kvalmen, men skylder på forkjølelsen, selvfølgelig... Den påvirker meg den også så klart, men mest det at jeg ikke tør å gå på jobb sånn som jeg er... (Jobber i barnehage) Jeg vet ikke om kvalmen kommer på sitt verste på grunn av tom mage eller bare det at den når en høyde. Jeg spiser hele tiden, men ingenting gjør meg mett, og det jeg får i meg tvinger jeg ned.
Noen som har erfaring med dette?
Sent from my iPhone using BV Forum