Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Forstår godt du ikke sier noe da, så frekt av han å si det til vennene sine..:/Æ dro hjem fra jobb idag sia æva ganske uggen, å helt utslitt sia æ ikke får sov.. sa æ hadde vont i halsen å hosta litt.. kjøpe mæ litt tid på det, å håøe d e bedre til mandagblir å unngå å si det lengst mulig, sia sjefen informerte vennan sine sist æ va jennom ivf prosessen (infor.erte han med streng beskjed om at det va hemmelig, nå han ikke brydde sæ om), så da mista han retten til å få info tili denna runden..

Føler med deg! Vurderte å si det til en sykepleier jeg går mye med, spesielt på helg, i helga. Formen var dritt... Men satt litt inne, så greide det ikke likevelBegynner å fundere på om det er behov for å si det til noen av kollegaene mine, for får så dårlig samvittighet når jeg sier nei til å hjelpe dem med visse ting, men vet at med de luktene det innebærer så vil jeg miste all maten jeg har greid å få i meg. Jobber i helse og det er virkelig mer enn nok av lukter. Spesielt med noen av sårene vi har hos oss. Har gått greit før, men nå kjenner jeg at det er helt stopp![]()