Kvalme og andre symptomer?

Beibii

Glad i forumet
Januarlykke 2020
❄️ Januargull 2023 ❄️
Hei alle sammen

Ut fra min beregning så er jeg 3+6 i dag. Jeg tok ut spiral i starten av april og det klaffa på første el! Hurra

Men! Jeg er så kvalm... Hadde el 17 april, kvalmen har vært tydelig og til stede daglig siden 22 april. Jeg merket både festesmerter, liten blødning, jeg er oppblåst, har press fra mageregionen og ja.. føler meg stappa! Jeg synes jo dette er i overkant tidlig, men jeg er absolutt ikke misfornøyd med å kjenne at kroppen jobber for å legge til rette for godt miljø.. flere som kjenner igjen dette eller?

Hei alle sammen

Ut fra min beregning så er jeg 3+6 i dag. Jeg tok ut spiral i starten av april og det klaffa på første el! Hurra

Men! Jeg er så kvalm... Hadde el 17 april, kvalmen har vært tydelig og til stede daglig siden 22 april. Jeg merket både festesmerter, liten blødning, jeg er oppblåst, har press fra mageregionen og ja.. føler meg stappa! Jeg synes jo dette er i overkant tidlig, men jeg er absolutt ikke misfornøyd med å kjenne at kroppen jobber for å legge til rette for godt miljø.. flere som kjenner igjen dette eller?

Dette er akkurat som å høre meg:D her har jeg allerde begynt med mamma buksene, siden alt annet strammer og gjør meg ennå mere kvalm :grumpy: 3+5 i dag.

Hei alle sammen

Jeg også kjente på kroppen at jeg var gravid før testene viste det. Følte murringer, oppblåst og at noe var forandret hos meg, jeg følte meg rett og slett gravid fra ca 6 dpo. Hadde noen dager da jeg lurte på hodet ønsket så hardt denne graviditeten at jeg diktet opp symtomer, da jeg syntest symptomene startet så tidlig:bored: men testet heldivis positivt:D
Ble kvalm når jeg var 4+1, har heldivis ikke kastet opp enda ( er 4+5 nå). Håper at det holder seg slik:D

Jeg er 5+3 og har mye av det samme. Det meste av symptomene kom raskt etter positiv test ...:rolleyes: hehe ...

Egentlig litt godt å høre at vi er fler som opplever graviditeten så sterkt! :joyful: vi får ta det som gode tegn på at kroppen jobber:happy:

Back
Topp