Kvalme - når går det over?

Eg er uke 14 nå. Spyr hver dag og gjort det de siste 9 ukene. Her er det ingen rytme på det. Kvalmen er om morningen, formiddag, ettermiddag, kvelden og natten. Oppkasr fra 1-10 ganger daglig. Kjenner eg er kjempelei kvalmen. Blir så slapp og elendig! Håper du blir kvitt det snart

Da har du det nok verre enn meg! Håper for din del også at det går over snart!

Var skikkelig kvalm og uggen i formen i går kveld. Helt fin nå, men var en tung dag i går og skulle kanskje ha gått den turen jeg hadde planer om og gå, i tillegg til og ikke pakke i meg så mye mat.

Her ga det seg rundt uke 12-13. Prøvd sea band? Er så nysgjerrig på om det har funka for noen. (Skal prøve det ut på kielferja, livredd for å bli sjøsyk selv om jeg ikke pleier å bli det da)

Kjøpte sea band på fredag, og har brukt dem mesteparten av helgen. Ikke kastet opp, så det er forsåvidt fremdrift, men det stilner ikke kvalmen helt. Og så er de litt stramme foreløpig, så jeg føler jeg må ta pauser fra dem innimellom.

Synes Gaviscon hjelper på kvalmen.. verdt ett forsøk om dere ikke har testa det!

13+5 her og fortsatt veldig kvalm og kaster opp innimellom. Håper ikke jeg må gå slik i mange uker til. Blir litt skremt når jeg ser flere av dere har vært kvalme til uke 18 og 20 :depressed:

Kvalmen gav seg når jeg kom til 16 uker..endelig

Back
Topp