Kvalme - når går det over?

tantelilla

Glad i forumet
Marsipanene 2019
Er i uke 12+5, og har den siste uka vært kvalm og kastet opp hver kveld (hvem sa morgenkvalme?).
Tidligere har det vært litt mer av og på, og stort sett mulig å holde i sjakk ved å spise jevnlig, men nå er jeg kvalm fra femtiden og til jeg legger meg. Stilnes en stund hvis jeg kaster opp, men kan komme tilbake..

Er det flere som har det verst om kvelden?

Og dere som har sluttet å være kvalme - når skjedde det?

Her ga det seg rundt uke 12-13. Prøvd sea band? Er så nysgjerrig på om det har funka for noen. (Skal prøve det ut på kielferja, livredd for å bli sjøsyk selv om jeg ikke pleier å bli det da)

Jeg er 12+6 og er fortsatt veldig kvalm. Kveldene er oftest de verste her og.
Jeg satte på Sea Band i uke 10 og de reddet meg fra innleggelse tror jeg. Da klarte jeg å holde på maten, drikke nok og stå på bena såvidt.
Jeg kaster opp hvis jeg må være i aktivitet, dvs. stelle meg og dra til legen kl 1230 i dag førte til at jeg kastet opp før vi dro. Og etterpå har det kun vært sofaen.
Kan ikke vente til dette går over.
Helt skrekkelig.

Her ga det seg rundt uke 12-13. Prøvd sea band? Er så nysgjerrig på om det har funka for noen. (Skal prøve det ut på kielferja, livredd for å bli sjøsyk selv om jeg ikke pleier å bli det da)

Ikke prøvd sea band.. kanskje jeg må prøve det hvis det ikke roer seg snart..

Kveldene er verst for meg også, men det står på hele dagen her. Har det desverre enda, er 15+2.

Med førstemann var jeg kvalm og kastet opp tom uke 20. Oppkast ikke relatert til tid på døgnet. Nå er jeg i uke 17 og har fortsatt dager med kvalme, dager uten, og en sjelden gang oppkast.

Eg er uke 14 nå. Spyr hver dag og gjort det de siste 9 ukene. Her er det ingen rytme på det. Kvalmen er om morningen, formiddag, ettermiddag, kvelden og natten. Oppkasr fra 1-10 ganger daglig. Kjenner eg er kjempelei kvalmen. Blir så slapp og elendig! Håper du blir kvitt det snart

Huff så skrekkelig. Er du sykemeldt eller jobber du?
Har vært delvis sykemeldt, men den siste tiden helt sykemeldt da jeg har vært plaget med svimmelhet og uvi i tillegg. Håper på å snart være kvitt kvalmen, og kunne være tilbake på jobb igjen :)

Har vært delvis sykemeldt, men den siste tiden helt sykemeldt da jeg har vært plaget med svimmelhet og uvi i tillegg. Håper på å snart være kvitt kvalmen, og kunne være tilbake på jobb igjen :)

Så bra du er sykemeldt da. Fra det jeg leser her inne høres det ut som mange jobber med ganske mye kvalme og annet ubehag, og jeg har tenkt at gravide jammen står på mer enn jeg synes høres nødvendig ut i alle fall. Respekt!

Er 15+5 i dag og blei ferdig med den verste kvalmen i veke 13/14 ca. Var kvalm heile døgnet og prøvde meg på å bruke SEA band, det tok den værste kvalmen men ikkje alt. Blir plutselig kvalm av og til no og, men ikkje meir enn eg takla :)

Holdt på til uke 15 eller noe. Men heldigvis er jeg så mye bedre nå, men kan ikke bli mett...da går det skikkelig dårlig.

Fortsatt kvalm jeg og Snart 13 uker, verst på kvelden... sånn som nå, ligger og sipper farris

13+2 nå og fremdeles veeldig kvalm på kveldene! D sniker seg inn ved ettermiddagstiden og varer ut kvelden. Oppkasr følger meg hver kveld :(

Gå seg i uke 17 De fleste gangene her. Kvalm om kvelden her også , egentlig hele dagen opp og ned. Så dabber det mer av ved 16+

Mamma spøy i 9 mnd med meg. Venninda mi spøy også i 9 mnd , konstant kvalm.

Back
Topp