Kvalme? Jente - Gutt?

Hadde ikke kvalme forrige svangerskap og har heller ikke hatt denne gangen.. sist gang fikk jeg jente, spent på hva som kommer denne gangen :)

Med første var jeg kjempe kvalm og kastet opp flere ganger daglig lenge, fikk jente. Denne gangen var jeg kjempe kvalm og kastet opp flere ganger om dagen i tre uker ca.

Kvalm sist, og fikk gutt:-)
Likt nå, og magefølelse på gutt :)
Blir en overraskelse i Oktober hvertfall :) <3

Kjempekvalm sist - gutt. Enda kvalmere denne gangen så blir spennende å se hva som skjuler seg inne i magen :p

Ikke kvalm noen gang- to gutter..
Nå var jeg litt kvalm en dag, gikk lang stund så var jeg litt kvalm her en annen dag pg de tror jente, på ul i uke 12+5

Sist var jeg kvalm fra ca uke 5 til 9-10. Da var jeg syyyykt dårlig og gikk med sånne armbånd (seaband). Fikk gutt!
Denne gangen begynte kvalmen seinere.. Ca uke 8 og jeg er nå 12+2 og fremdeles sinnsykt kvalm :-( kanskje det blir ei jente denne gangen? Jeg vil også nevne at når vi fikk gutt gjorde vi det på selve EL-dagen, mens denne gang var vi noen dager på forskudd. Så blir spennende å se om det er noe i det ;-)

Jeg hadde ingen svangerskapsymptomer forrige gang og fikk ei jente :) Jeg kjenner ikke at jeg er gravid denne gangen heller.. Men tror nok heller det går på den gravide personen og ikke hvilket kjønn det blir! I alle fall siden det er så ulikt :p

Hadde hyperemesis (ekstrem svangerskapskvalme) med begge to,(jenter) så havna på sykehus for å få væske intravenøst... Bedre i form denne gang, men kvalm nå også

første= veldig dårlig ,kasta opp hver dag til jeg var 7 mnd på vei,å tålte ikke lukte kjøtt. ble en jente;)
andre= kasta opp 1 gang fikk bekkenløsning slutten av svangerskapet, jobbet til 3 uker før fødselen.ble en gutt
tredje= vært kvalm de første 3 mnd å kasta mye opp,kjempe svimmel og kraftig hodepine er nå 12+3 så spent på hva som skjuler seg denne gangen......

Har to gutter fra før....ikke kvalm...denne gangen sliter jeg med kvalme m/brekninger 24/7 :-/ spent på kjønn...men nå tror jeg ikke kvalme og kjønn har noe sammenheng

Jeg hadde ingen svangerskapsymptomer forrige gang og fikk ei jente :) Jeg kjenner ikke at jeg er gravid denne gangen heller.. Men tror nok heller det går på den gravide personen og ikke hvilket kjønn det blir! I alle fall siden det er så ulikt :p

Enig, tror det har lite med kjønn å gjøre.. Heller evt. gener:)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Back
Topp