Kvalme? Jente - Gutt?

Millus321

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
FebbisBebbis2021 ❄️
Dere som har barn.
Var dere kvalme i svangerskapet?

Fikk du gutt eller jente?

Jeg var sånn "midt på tre" kvalm fikk en liten gutt :)

Var litt kvalm sist i begynnelsen ja, men kastet bare opp et par ganger kanskje - fikk jente :)

Denne gangen føler jeg at jeg har vært mye mer kvalm, men har ikke kastet opp enda da. Håper kvalmen gir seg snart :)

Var ikke kvalm sist, fikk jente! Litt kvalm nå;p

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Var mye kvalm sist og kastet opp nesten hver dag. Fikk ei jente. Denne gangen er jeg også kvalm, kaster ikke opp hver dag, men den er på en måte mer intens og veldig plagsom.. Spent på hva som skjuler seg i magen denne gang :)

Sist gang var jeg ikke kvalm i det heletatt :) Litt småuggen noen dager i uke 8-9. Fikk da ei jente :)
Denne gangen har jeg vært stygg-kvalm, kastet opp flere ganger for dagen i flere uker :/ Tror det er ei jente denne gangen :P Man er mer utsatt for kvalme som flergangs har jeg hørt ;)

Var kvalm 7 mnd sist, og fikk jente. Denne gang er jeg også kvalm, men ikke like ille som sist... lurer på hvem som bor i magen min!=) oul 29. april, og da får vi kanskje vite=)

Sist gang var jeg litt kvalm og veldig lite matlys fikk en gutt og det er det samme denne gangen også så vet ikke hva det blir, men er helt lik på kvalmen som sist gang.

Var kvalm mot slutten sist gang, og fikk ei jente.
Denne gangen har jeg vært veldig kvalm i begynnelsen. Har nå vært sykemeldt 100% i en måned pga voldsom kvalme og har en sterk følelse på at det er en gutt som bor i magen her :)

Mamma hadde det på samme måten ift svangerskap med meg å mine brødre. Men meg så var hun kvelm på slutten og med mine brødre så var hun kvalm de tre første månedene ;) Satser på at det stemmer ;)

HAr to svangerksp med nesten ikke kvalme og fikk jente. Nå er jeg kvalm hele tiden

Første = litt kvalm, ikke mye, men merkbart et par uker = Gutt
Andre = veldig kvalm hele tiden, mye oppkast frem til uke 16-17 = Jente
Denne gangen har jeg vært sånn midt i mellom syns jeg, så jeg har ingen magefølelse på hva som er i magen, har vært mye kvalm men det er ikke på nært så ille som jenta mi :)

Fikk jente, var kvalm fra uke 8 ca, til uke 13-14. Ikke veldig kvalm da. Kasta opp et par ganger. Denne Gangen er det litt værre, men fortsatt ikke ikle. Har hatt par 3 dager hvor jeg har vært skikkelig dårlig og kasta opp mye. Nå har jeg ikke vært kvalm på litt under en uke. :p

Null kvalme sist, fikk gutt :)
Nå hadde jeg en dårlig periode rundt uke 6-8 + MASSE tidlige symptomer! Så, kanskje jente? :)

Nesten ingen kvalme, gutt:) ingen kvalme denne gangen heller:)

Sist var jeg kjempe kvalm(uten oppkast) i tre uker... Jeg var helt sengeliggende, men i super form både før og etter det. Fikk gutt :) Denne gangen har jeg vært kvalm 3-4 morgener før frokost bare... Bortsett fra i går og i dag da, har omgangssyke... Så jeg er spent på hva som skjuler seg inni der :) Svangerskapet er hvertfall helt annerledes så langt :)

Jeg var kvalm og kastet opp hele forrige svangerskap, sykemeldt fra uke 8 og helt til permisjonen startet. Fikk en jente. Denne gangen er jeg minst like kvalm, men litt mindre oppkast - så langt i alle fall. Alt i alt ganske likt. Føler meg håpløs og hjelpesløs! Blir spennende å se på UL hva som gjemmer seg der inne :)

Første: småuggen noen dager = gutt
Andre: uggen kanskje en uke eller to = gutt
Tredje: veldig kvalm fra uke 6/7- dags dato (12+2 i dag).. Spennende å se hva som skjuler seg :)

Var kvalm og dårlig sist, fikk jente.

Er kvalmere og dårligere denne gangen.

Back
Topp