Kvalme, jente - gutt?

Løkkimi3

Blir kjent med forumet
Dere som har vært mye kvalm i tidligere svangerskap,
fikk dere jente eller gutt?

Jeg har 2 gutter fra før,
men har denne gang vært mere kvalm enn mine 2 tidligere svangerskap tilsammen...

NR 1 er jente. Da ble jeg tidlig kvalm, men spydde ikke en eneste gang. Nr 2 er gutt. Da ble jeg ikke kvalm før jeg var over 7 uker på vei, og jeg spydde til uke 26. Nå ble jeg kjempekvalm tidlig, og har enda til gode å spy. Spennende å se hva dette blir :)

2 gutter fra før  - ikke kvalm.
Nå er jeg forferdelig kvalm, så dette blir spennende :)

To gutter fra før, sånn midt på treet kvalm med begge to.

Enda ikke kvalm, men så er det jo tidlig også da:)

fikk jente sist og ikke kvalm.. :)

men denne gangen er jeg kjempe kvalm..så spent på hva det blir ;)

Jeg kastet opp så og si hver dag i nesten fire mnd og fikk gutt... Men en jordmor sa til meg at statistisk sett så får man jente om man er veldig kvalm. Siden jeg ikke er dårlig nå lurer jeg på om det er ei jente...

Jeg har vært skikkelig kvalm med jentene mine, og maks trøtt med guttene.

Denne gangen varierer det VELDIG - men de siste 2 ukene har jeg vært veldig kvalm - og jeg som var sikker på at det var en gutt i magen, heller mer mot jente nå =)

Blir spennende å se nå da :)

Jeg og naboen ble gravide cirka samtidig. Jeg var uvel 3 morninger i første trimester, hun har spydd flere ganger daglig frem til nå. Vi venter begge gutter :)

Ikke kvalm i det hele tatt (bare en-to dager, i en time eller to :p) -fikk en gutt :)
Ikke kvalm i det hele tatt denne gangen heller..

Solskin86 skrev:

fikk jente sist og ikke kvalm.. :)

men denne gangen er jeg kjempe kvalm..så spent på hva det blir ;)

sånn er det her og 

Sist gang var jeg ikke så mye kvalm, men jeg kastet opp hver gang jeg spiste og slik holt jeg på til jeg var 30 uker også hadde jeg et opphold på 5 uker også begynte jeg pån igjen frem til babyn var ute og da fikk jeg en liten gutt.
Denne gangen har ting hvert så anderledes har hatt en uke hvor jeg har hvert kvalm og kastetopp uansett om jeg har spist eller ikke. Denn uken har det hvert blandet begynte med å kaste opp hele tiden og gått kvalm hele dagen, mens nå i 2-3 dager har jeg blitt kvalm hver gang jeg har hvert sulten og med en gang jeg har spist har det roet seg. Så er spent hvordan det kommer til å bli fremover. Har veldig på følelsen at jeg får gutt denne gangen også, så det blir en spennende tid frem mot fødselen. Skal prøve å vente med å vite kjønnet frem til da, så får se om jeg klarer det.

Frisk som en fisk forrige svangerskap, og de blei gutt. Veldig kvalm og sliten denne gang.....så blir spennende å se.

Ingen kvalme sist svangerskap, det ble ei jente!
Ganske uggen dette svangerskapet, også startet det veldig tidlig. Blir spennende å se :)

Back
Topp