Kvalme i ulike svangerskap

Freya

Elsker forumet
Har noen her opplevd å vært kvalm i ett svangerskap, men så har det andre vært uten kvalme?? Hadde vært kjekt å sluppet denne kvalmen ..... :p
 
Mitt første svangerskap med mi prinsesse på 8 mnd var jeg kvalm som fy til uke 12 det gikk over en uke etter kom alle plager du kan tenke deg nå er jeg gravid i uke 5 og har enda ikke kvalme men har aldri vært så trøtt og sovet i hele mitt liv. Rart og tenke på hvor forskjellig svangerskap kan være med kun 8 mnd mellomrom
 
Har hatt to svangerskap før, det første endte i sa (10+4) men var ikke noe kvalm da. Forrige gang var jeg lite kvalm, kun når jeg gikk i grunnen. Denne gangen er jeg kvalm hele tiden o_O og syns bare det blir verre og verre. Så er tydelig at det kan variere fra svangerskap til svangerskap.
 
Forrige svangerskap var jeg ikke kvalm i det hele tatt! I dette er jeg kvalm om morgenen og om det hår for lang tid mellom måltidene + uggen hele dagen.

Veldig rart hvordan det forrige svangerskapet var ca helt uten noen symptomer, men jeg i dette har sykt mye mer.
 
Back
Topp