Kvalme i ulike svangerskap

Freya

Elsker forumet
Har noen her opplevd å vært kvalm i ett svangerskap, men så har det andre vært uten kvalme?? Hadde vært kjekt å sluppet denne kvalmen ..... :P

Mitt første svangerskap med mi prinsesse på 8 mnd var jeg kvalm som fy til uke 12 det gikk over en uke etter kom alle plager du kan tenke deg nå er jeg gravid i uke 5 og har enda ikke kvalme men har aldri vært så trøtt og sovet i hele mitt liv. Rart og tenke på hvor forskjellig svangerskap kan være med kun 8 mnd mellomrom

Har hatt to svangerskap før, det første endte i sa (10+4) men var ikke noe kvalm da. Forrige gang var jeg lite kvalm, kun når jeg gikk i grunnen. Denne gangen er jeg kvalm hele tiden O.o og syns bare det blir verre og verre. Så er tydelig at det kan variere fra svangerskap til svangerskap.

Forrige svangerskap var jeg ikke kvalm i det hele tatt! I dette er jeg kvalm om morgenen og om det hår for lang tid mellom måltidene + uggen hele dagen.

Veldig rart hvordan det forrige svangerskapet var ca helt uten noen symptomer, men jeg i dette har sykt mye mer.

Back
Topp