Kvalme i svangerskap

Begynte i uke 4. Ga seg idet ungen kom ut...

I første svangerskap begynte kvalmen like etter utblitt mens, eg vart delvis sjukemeldt pga kvalmen i veke 6.

I andre svangerskap begynte det litt seinare, ca veke 7, og var mildare så eg håpte eg skulle sleppe lettare unna. Det gjorde eg *ikkje*, eg var sengeliggande frå veke 10 til 14-15 for å unngå å bli innlagt.

Begynte i uke 6, og varte frem til fødsel i uke 38. Hadde hyperemesis og var innlagt flere ganger.

jeg behynte i uke 6 med kvalme som varer hele døgnet, får ikkje gjort nokken ting. er bare i uke 7 no så dette kan jo bli ganske kjekt. er sykemeldt pga klarer nesten ikkje å stå opp fra sengen pluss svimmelhetemoticon

uke 7-8 og utover

Bgynte i uke 3 engang, gav seg i uke 9, men i uke 14 var det påan igjen. Kasta opp hver morgen helt til jeg fødte.

Jeg trodde jeg begynte å bli kvalm i uke 5, men det var nok bare uggen. I uke 6 begynte jeg å kaste opp hver dag, minst to-tre ganger om dagen, på det verste var det opptil 12. Jeg fikk piller av legen som skulle ta det verste, Polaramin. Kvalmen ble borte rundt uke 16.

Back
Topp