Kvalme i siste trimester,noen andre?

Lillesøster-16

Andre møte med forumet
Hei :)

Er i uke 32 og har de siste 2-3 ukene vært veldig kvalm. Kommer og går litt i løpet av dagen, men orker ikke gjøre noe særlig når det kommer :/

Noen andre?
 
Jaa!!! 34 uker i morgen og vært småkvalm og kastet opp de siste 2 ukene :-( trodde jeg var ferdig etter 7 heftige uker med kvalme i 1.trimester
 
Har merket noen kvalmebølger innimellom de siste ukene, men håper det bare har kommet av litt treg fordøyelse og at magen har det trangt! Synes 8 konstante uker i starten var nok kvalme
 
Ja, kvalme og noe oppkast her og. Ikke hver dag heldigvis. Akkompagnert av moderat til kraftig hodepine! Noen " fridager" innimellom gjør det levelig.
 
Jeg har ikke vært plaget med kvalme i svangerskapet men nå kjenner jeg at jeg begynner å bli kvalm, spesielt når jeg er sliten :eek: er i uke 30 + 4
 
Kan bli litt uvel innimellom. Er i uke 33.. Men kommer mest sannsynlig av at de klemmer på nervene.. Blir svimmel og litt kvalm når jeg lener meg bakover. Må bytte stilling hele tiden...
Og etter nesten 15 uker tidligere i svangerskapet, er jeg litt ferdig med kvalme.. o_O
 
Jada kvalme her og, morgnekvalme for det meste, er også sterkt plagetmed halsbrann, å det ene utløser det andre. Litt lei, men om 8 uker er vi kanskje ferdig med det....
 
Her er også forferdelig kvalme og hodepine :(
 
Daglig hodepine her også, men har hatt veldig mye under hele svangerskapet. Er en del plaget av det ellers også :/ bare 8 uker igjen, blir spennende å få møte lille jenta <3
 
Har vært kvalm og hatt hodepine siden mellomjula.
 
Kvalm og oppkast de 4-5 første månedene. Har hatt et par fine måneder nå. Men kjenner kvalmen er tilbake på morgenen (langt fra så ille som det var, heldigvis!)
 
Fremdeles kvalm her... Hadde en periode som var litt bedre og jeg kunne trappe ned på medisin, men nå har jeg trappa opp - og er ganske ødelagt av kvalme til tider :meh: Det gir meg om ikke annet mulighet til å virkelig glede meg til fødsel - da forsvinner kvalmen helt magisk ❤️
 
Når snuppa sparker veldig hender det at jeg plutselig blir superkvalm iallfall :p men er ofte det etter måltid og på morgenen også..
 
Ja kvalmen har kommet tilbake her og. Den er ikke like ille som den var ved begynnelsen, men kommer til fra og til og særlig om kvelden. Hatt det i hvertfall 4 uker nå
 
Begynte rundt uke 20... kvalmen har kommet og gått litt siden da, men er verre nå enn før.
 
Oh yes.. Er 32+0 i morgen, er så kvalm til tider at baaaahhhh....
 
Back
Topp