Kvalme, hvor tidlig?

Medea

Elsker forumet
Hei.

Har bare et spørsmål. Hvor tidlig kan man begynne å kjenne kvalme i en graviditet?
Kan det merkes bare få dager etter eggløsning hvis egget blir befruktet?

Prøver å bli gravid etter en SA og har nettopp hatt eggløsning, og nå er jeg småkvalm på morgenen, og noen typer mat smaker ikke så godt lenger.....Men det kan jo hende jeg innbilder meg dette her da siden ønsket om å bli gravid igjen er så sterkt [;)]
 
Hei...Så fint at dere prøver på igjen med en gang![;)]
Beundrer dere. Kan vel være mulig å bli å bli litt kvalm så tidlig,men er jo ingen garanti...
Er jo ofte sånn at når man går å tenker på det og føler etter, så føler man seg gravid nesten før EL. Uansett så skal jeg krysse fingre for dere!!![:D]
LYKKE TIL...
 
Krysser fingrene vi oxo [:D]

Det som også gjør meg litt mistenksom på at jeg kan være gravid allerede er at jeg har de samme "brystsmertene" som forrige gang + at jeg blir litt tungpustet på en måte som jeg oxo ble ved de to siste graviditetene.Og de symptonene kom før jeg visste jeg var gravid den gangen oxo. Så nå håper jeg.....[;)]


Vår jente


Vår gutt
 
Hei du. Jeg var litt kvalm og svimmel i begynnelsen av svangerskapet, men fire tester var negative. Ventet til jeg skulle ha hatt mensen igjen og tok en ca 3 dager etter og den var positiv. Dette var ca 1 1/2 mnde etter SA.
Krysser fingrene for deg...
 
Takk for svar [:D]

Krysser alt jeg har å krysse, hehe.
Nå blir det et par lange uker å vente før jeg kan ta en test, hvis ikke tante rød dukker opp før det da..
Hater å måtte vente, vil så gjerne ha et svar nå, men men, sånn er det og det gjør jo ikke saken bedre av at jeg har en syklus på +-35 dager.
Jeg får smøre meg med tålmodighet for ventetiden blir laaaaang [;)]
 
Back
Topp