Kvalme- hva gjør dere ift. jobb?

Siljemor_82

Gift med forumet
Septemberlykke 2015
Nå har kvalmen virkelig slått til :depressed: Måtte reise tidlig fra jobb i går og i dag kastet jeg opp to ganger på jobb. Jobber som lærer så er ikke lett å være på jobb når kvalmen slår til. Hva gjør dere andre som er plaget av kvalme? Kommer ikke til å klare å være på jobb fulle dager når det er som nå, og kan jo ikke sykemelde meg når enkelte dager kanskje er helt fine.

Jeg ble sykmeldt i går.. Har prøvd i flere dager, men nå sa det stopp. Føler at jeg ikke har klart å ta vare på meg selv rett og slett. Legen spurte om jeg trengte 2 uker, men jeg sa at jeg ville prøve med 1 uke. Vil jo gjerne være i jobb

Jeg sliter sånn med kvalmen at jeg ble sykemeldt igår jeg også, legen spurte om jeg ville ha sykemelding og jeg spurte om det var noe annet som kunne hjelpe. Han lo av meg smått først, så fikk jeg beskjed om at det var medisiner men det kunne ha negativ virkning på fosteret så det ble ikke aktuelt med mindre det ble verre osv. Han spurte ikke noe om lengden til meg, han tok 2uker med en gang. Huff håper snart det blir bedre. Får nesten ikke spist eller noe, det går bare i å drikke masse vann

jeg klarer meg på jobb, for kan ta pause når det trengs, værre er det med skolen. så jobber med å få lov til å levere inn ting hjemmefra så lenge kvalmen er her! gikk fint forrige svangerskap, da trengte jeg kun å møte opp på prøver. håper det skal gå nå også, men får no se!

Nå har kvalmen virkelig slått til :depressed: Måtte reise tidlig fra jobb i går og i dag kastet jeg opp to ganger på jobb. Jobber som lærer så er ikke lett å være på jobb når kvalmen slår til. Hva gjør dere andre som er plaget av kvalme? Kommer ikke til å klare å være på jobb fulle dager når det er som nå, og kan jo ikke sykemelde meg når enkelte dager kanskje er helt fine.