Kvalme=gutt/jente?

RonjaR

Juni12`s svarer-på-alt
Tilgangsansvarlig
VIP
Er bare nysgjerrig jeg...om denne myten stemmer at kvalme betyr jente og ikke kvalme betyr gutt?![8D]

Så dere med barn fra før....hvordan var det hos dere??

Her stemte myten...var IKKE kvalm i det hele tatt, og fikk gutt...[:)]

Jeg kastet opp i 9 mnd, og fikk verdens beste gutt.

Jeg var konstant kvalm og kastet opp minst 4-5 ganger i døgnet i 12 UKER!! og det var ei jente i min mage[;)]
Kjenner jeg er redd for å bli dårlig i dette svangerskapet også, men foreløbig er alt bra, blir det gutt da?? hehe spennende[:D]

Jeg var kvalm i 9 mndr med første, og det blei jente. Var kvalm i to dager med andremann, og det blei også jente[:D]

jeg var kvalm i starten med Mie og har det akkurat sammeleis nå denne gangen.. så med meg stemte det ja:)

men søskenbarnet mitt spydde gjennom hele svangerskapene med begge guttene sine :) så med henne stemte det ikke:)

Jeg var ikke kvalm med kommende storesøster, og er ikke det denne gangen heller (foreløpig) , så blir spennende å se! 

Jeg spøy fra uke 7 til uke 16 omtrent, og jeg fikk jente :)
Denne gangen finnes jeg ikke kvalm (bank i bordet) så blir jo spennende å se.. :) Morsom tråd :)

Jeg var heller ikke kvalm, i det hele tatt. og fikk gutt[:)]

jeg hadde en vanvittig halsbrann i 9 mnd, 0 kvalme og fikk en gutt:)

Jeg var kvalm frem til uke 12 med begge guttene mine.
(kastet aldri opp)

Kvalmen har ikke begynt enda, men regner med at den kommer [8D]

var kvalm store deler av svangerskapet, mest fram til uke 12. hadde masse halsbrann fra uke 30. fikk ei jente.

nå eæ ikke så veldig kvalm så får se hva det blir

Så artig å se resultatet![:D] Ser ut som om myten stemmer her gitt.....[8D] Spennende!

veldig kvalm lenge, fikk jente. kvalmen har begynt nå og så dette blir spennende ;)) men har mange venninner som ikke har vært kvalmne som har fått jente og noen kvalmne som har fått gutt!

Jeg var kvalm å fikk jente... Men vet om folk som har vært mye værre enn meg å fått gutt...

Back
Topp