Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Va fryktelig kvalm rett etter æ sto opp, klart ikke rør mæ der æ sto på gulve, men har sluppe taket no. Så glææde mæ t å spis, sulten som en ulv hele j***a tida[8D]
Det første æ bekymra mæ for før æ sto opp va om vi egentli har nok mat!!! lol
Det hjelper å spise når man er kvalm- få i dere litt om ikke masse.. Det hjalp alltid hos meg sist gang- akkurat nå har jeg andre slags plager en tradisjonelle tegn- og ikke noe særlig kvalme bare pittelitt immelom..
jeg har blitt litt mer kvalm de siste dagene jeg også! Ikke sånn omgangssyke kvalm, men kvalm sånn at det føles som om jeg har noe stort baki halsen! så ekkelt. Og det gjør vondt i mellomgulvet. Føles slettes ikke godt!
Har også vært endel kvalm i ca en uke nå, kommer i bølger spes om kvelden. Har ikke vært noe kvalm i noen av de andre sv.skapene (3; gutt, jente, jente) så lurer på hvorfor det er annerledes nå.. Kanskje det blir tvillinger!!??[8D]
Er kvalm døgnet rundt jeg. Ikke spydd ennå, men har vært like før noen ganger. Noen som vet sånn ca når det er vanlig at kvalmen er på sitt verste og når den begynner å dabbe av?
Er veldig glad for alle tegn, men det begynner å bli litt slitsomt på jobben å være så kvalm hele tiden! [:)]