Kvalme etter uke 12?

Muffe:)

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2015
Jeg har sluppet unna den verste kvalmen og har ikke måttet spy i løpet av svangerskapet,men plutselig for et par dager siden begynte jeg å føle meg uvel,og d ga seg ikke!I natt våknet jeg og måtte springe på do og kastet opp!Uvel i hele dag,og kjenner det bygger seg opp!Skjønner ikke noe,men liker d ikke:( Er ikke omgangssjuka,mistenkte først d,men har utelukket d!Nå er jeg 12+3..Noen andre som opplever dette?

Jeg er liksom 12 + 2 i dag og kastet opp 12+0 og 12+1, jeg er fremdeles kvalm. Hadde noe oppkast tidligere også, men uke 11 virket liksom så lovende uten noe kvalme.

Ja jeg var heller ikke plaget med det,derfor ble jeg så satt ut av dette!men er helst på kvelden/natta d er verst!er d vanlig??

Etter jeg har Vært på nattvakt eller veldig stresset som i dag har jeg en tendens til å bli verre. Jeg har hatt en forferdelig dag så tror kanskje det er en reaksjon på det at jeg er kvalm nå :/

Kaster opp på morran her, men kvalmen er der gjennom heledagen er 12+0 i dag! :)

Kaster fremdeles opp om morgenen eller hvis jeg er veldig sulten... Bare venter på at det skal gå over nå. Er 12+5 ifølge UL :)

Her starter det noen ganger på natta og fortsetter utover formiddagen. Noen dager er det hele dagen, andre bare ett par ganger når jeg står opp. Men kaster opp hver dag..
Sist holdt jeg på helt til den dagen snuppa ble født, så at det går over uke 12 stemmer ikke for alle.. Alt er nok like normalt, selvom det ikke er normalt å holde på helt til fødsel da :P

Synes det er nok nå. Er 11+6 og er fortsatt fryktelig kvalm, selv om jeg ikke har kastet opp ennå, er jeg konstant kvalm. Bruker jo Postafen, og tror den holder oppkastet unna, men ikke all kvalmen gitt. Håper så inderlig at det ikke skal vare veldig mye lenger, men vet jo at noen har vært kvalme i lang tid etter uke 12 :(

Synes det er nok nå. Er 11+6 og er fortsatt fryktelig kvalm, selv om jeg ikke har kastet opp ennå, er jeg konstant kvalm. Bruker jo Postafen, og tror den holder oppkastet unna, men ikke all kvalmen gitt. Håper så inderlig at det ikke skal vare veldig mye lenger, men vet jo at noen har vært kvalme i lang tid etter uke 12 :(
Jeg er 11+1 og den siste uken har jeg tatt Postafen hver morgen. Og har ikke kastet opp! Føles som jeg har fått livet tilbake ;) Prøvde meg i går uten Postafen, men da var det like ille igjen :( Så det hjelper så absolutt!! Kjenner som deg at jeg likevel er kvalm og må være nøye med maten..

Jeg er 13+2 og det ser ikke ut så kvalmen vil gi seg enda :) Er fremdeles mye kvalm, kaster opp nå og da :) men har vært kvalm siden uke 6 :)

Jeg fikk kvalmen i uke 8, og har fortsatt ikke gitt seg (er 12+4)
På mandag spydde jeg for første gang, men det var bare folat tabletten som kom opp. Er fortsatt vanskelig å få ned mat, men tror det går over snart forhåpentligvis :)

Back
Topp