Kvalme allerede?

Ballettien

Glad i forumet
Mailykke 2018
Er 3+3 i dag og har allerede begynt å kjenne svimmelhet og kvalme. Svimmelheten kom først for et par dager siden, sånn "lightheaded" følelse, og kvalmen begynte i går kveld og plaget meg i natt og periodevis i dag. Er ikke sånn typisk løpe og kaste opp kvalme, men mer sånn bilsyk/sjøsyk/fyllesyk kvalme :p

Har ikke hatt det i noen av de andre graviditetene som gikk galt... kanskje det er et godt tegn?

Noen andre som har merket det så tidlig?
 
Jeg er 4 uker i dag, og i dag kom kvalmen kastet over meg.. men har ikke kastet opp
 
Jeg fikk svimmelheten kastet over meg dagen før positiv test! Og det er som du skriver litt sånn båtsyk til hang over! Blir kvalm om jeg ikke spiser ofte..
 
Kjenner kvalmen begynner å snike seg innpå her nå, ca 6+6 idag. [emoji17] Sist gikk jeg i en mer eller mindre konstant kvalme fra uke 6-12/13, håpet jeg skulle slippe denne gang, men ser dårlig ut [emoji849]
 
Kvalmen kom snikande frå eit par dagar før eg testa positivt. Var 4+1 då eg tok testen. Eg har hatt veldig mykje kvalme og den har starta tidlig i alle svangerskapa mine. Har nesten ikkje kasta opp, men brekt meg litt når det har vore på sitt værste.
 
Er 3+3 i dag og har allerede begynt å kjenne svimmelhet og kvalme. Svimmelheten kom først for et par dager siden, sånn "lightheaded" følelse, og kvalmen begynte i går kveld og plaget meg i natt og periodevis i dag. Er ikke sånn typisk løpe og kaste opp kvalme, men mer sånn bilsyk/sjøsyk/fyllesyk kvalme :p

Har ikke hatt det i noen av de andre graviditetene som gikk galt... kanskje det er et godt tegn?

Noen andre som har merket det så tidlig?

Min første graviditet endte ikke godt, da var jeg ikke kvalm i det hele tatt. Neste gikk bra, da var jeg kvalm og spydde og sto i. Denne gangen er jeg også mye kvalm, kaster litt opp. Så jeg tror at for meg er kvalme ett godt tegn [emoji4] Selv om mange andre aldri er kvalme, og har vellykkede svangerskap. Er nok ganske individuelt, men krysser fingrene for at kvalme er ett godt tegn for deg [emoji4]
 
I dag kjenner jeg på kvalmen! 4+1.. Er ikke veldig ille, men kjennes ut som jeg er sjøsyk:depressed:
 
Jeg har vært kvalm siden egget festet seg merket allerede 1 uke før ikm at det var noe. All mat bø imot og hadde ikke lyst på noen ting. Samt veldig kvalm til tider og sliter med alle lukter var ikke kvalm en dag i første svangerskap, så får vel alt igjen nå!
 
Back
Topp