kvalm..

x1xiza

Glad i forumet
våknet i natt av at eg brakk meg..fekk ikkje til å[:'(],men er fortsatt kvalm idag..me skal snart kjøre til hytta, men venter litt..frister lite å sitte i bilen no..

magen er rar..sånn ca rundt navelen der "bruser" det..små sjelver inni magen liksom..
Eg har hørt at mangen har blitt kvalm så tidlig, når egget fester seg...men er det ikkje litt tidlig sida eg hadde EL på fredag?

HÅPER IALLEFALL at den kanskje sitter no!

eit lite håp? noken synspunkter?

( hysj..hvisker stille, i fare for at det skal virke som syting...[;)] )

[:D] Hei Iza, jeg begynte å spy når jeg var ca 12 timer på veg......
Det er ikke en ønskesituasjon,men det blir en vane.....
Håper du har truffet blink denne mnt.
Lykke til!!!![:D][:D]

oi, spennende! takk for at du gir meg håp [:)]

Ikke for å ta fra deg håpet. Spenninger i kroppen, matforgiftninger, omgangs syke kan også være grunnen [&:]

Gosj...går det an å merke det etter 12 timer??!!Masse lykkeønskninger til deg Izamor,håper en spire har klora seg fast[;)]

Det er VELDIG skjelden noen merker det så tidlig. De fleste merker det etter min. 2 1/2 uke, og ennå er det tidlig. Nei, det skal ikke være mulig å merke det så tidlig... [&:]

Alle har jo forskjellig tempo på hormonstigningene, så kan godt være at du er en sånn "hyperhormonell" type[;)] hihi..
Hormonbomba Iza[:D] hehe..

-masselykketilklem-

[:D]I alle mine svangerskap har jeg begynt med oppkast fra12-18 timer etter befruktning,det er kansje ikke mulig i enkeltes øyne,men etter fem ganger kjenner du det igjen ja..... Jeg er ikke som skapt til å gå gravid det er helt sikkert!!! Bortsett fra denne gangen, sjette svangerskap,da trodde jeg det var omgangssyke- men etter tre uker med oppkast, forsto jeg at det måtte være noe annet.-Det er så mange år siden jeg var gravid at jeg hadde glemt det....(kaster opp fortsatt jeg,og regner med å gjøre det omtrent frem til fødselen.)
Denne gangen tror jeg at alt går bra, jeg skal ha en søster eller bror til Michael.
-Lykke til alle som prøver,eller som har spire...-

ikke for å ta fra deg håpet, iza.. jeg håper virkelig den sitter nå...
Men jeg kom til å tenke på omgamgsyken...det går nå..og jeg har vært så sinnsykt heldig at jeg har fått det i natt...prøver å bli frisk nå, men dette var en ganske hard type..pleier ikke å bli så dårlig som nå...

lykke til videre, iza!!!!!!!!!

takk[:)] ikkje kvalm meir no, var kun den eine natta og morningen, så slapp unna omgangsyka iallefall[:)]

så bra!! Heldige deg!! Jeg er så utrolig lei...holder ikke på noen ting jeg...begynner å bli noen timer siden sist, så jeg håper jeg er ferdig med spying!!!

Back
Topp