Kvalm

desember <3 <3 <3

Forelsket i forumet
Nå driver kroppen og spiller meg et puss, eller gjør den ikke det?
Jeg er kalm, på 4. dagen nå, pleier aldri å være det- kjenner jeg for mye etter eller... Prøver å ikke tenke så mye på at vi ønsker oss baby og leste et sted at man ikke blir kalm før etter ca 3 uker, men vi er jo forskjellige så kan jo ikke følge dem slavisk. 
Det er 9 dager til jeg skal ha TR.
Jeg vet at det eneste jeg kan gjøre er å vente for så ta en test, men det er jo leeeenge til.
Uansett- det var godt å få det ut... Vil ikke snakke med venninner om det, vil ikke fortelle at vi prøver [:D]
 
Ble fryktelig rotete skrevet dette, men det gjenspeiler litt hvordan jeg har det i topplokket for tiden.
 
Får håpe at det har funket denne gangen da, at det ikke er noe omgangssyke som er på vei....
 
krysser fingrene! [;)]
 
Ja, kanskje det er det jeg har.
 
 
Å, Trudelillelutt....
Nå ble jeg glad! Godt å vite at det noen som er "like tullete" eller kanskje bærer på en liten en som meg.
Krysser fingrene masse for deg også.
 
Men det er ikke så rart at vi analyserer kroppen når vi har så lyst da. Men jeg har ikke hatt det slik før...
 
Det hadde vært moro... Har dere prøvd lenge?
Vi får holde hverndre oppdatert ja [:D]
 
Det holder jeg med deg i. Velger å tenke positivt, det er helt rett innstilling [;)]
Her er det "bare" 3 pp, men har ønsket å starte prøvingen for flere år siden, men er litt greit å ha med sambo på tanken, derfor har vi ventet.
 
Hei du!
Vil bare fortelle at ei venninne av meg hadde el på en torsdag, og tirsdagen etter var hun kvalm!! Og hun har en liten tulle på 6 måneder nå. Så der ER mulig. [;)]
 
Var kvalm fire dager før jeg testet positivt jeg. [:)]
 
Nå er jeg ikke fullt så entusiastisk rundt kvalmen lenger, men det er jo et godt tegn.
 
Lykke til!
 
Kjenner at hjertet dunket litt ekstra hardt når jeg leste dette... Tør nesten ikke håpe at det kan være mulig. Får prøve å holde hodet kalt og roe nervene til jeg kan teste. Gruer meg allerede til mulig negativ test.
 
Er venskelig da, for mange her inne sier at man ikke skal tenke på det- for da går det oftere "lettere". Er litt vanskelig med denne kvalmen og murringen. He he, kanskje det bare er luft som vil ut...
 
Back
Topp