Er 3+4, og ble brått kvalm i dag. Er ikke dette tidlig? Kanskje det er noe annet?
var ikke veldig plaget av det da jeg var gravid med de to første
var ikke veldig plaget av det da jeg var gravid med de to førsteFollow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
var ikke veldig plaget av det da jeg var gravid med de to førsteJeg er 4+2. Har ikke vært kvalm enda, regner med det kommer fra uke 5/6. Ga det seg? Er du svimmel også?Er 3+4, og ble brått kvalm i dag. Er ikke dette tidlig? Kanskje det er noe annet?var ikke veldig plaget av det da jeg var gravid med de to første
Varte bare noen timer, håper ikke det kommer tilbake. Ikke svimmel eller noe annetJeg er 4+2. Har ikke vært kvalm enda, regner med det kommer fra uke 5/6. Ga det seg? Er du svimmel også?

Samme som jeg har brukt,pluss Gud vet hvor mange innleggelser på sykehus med intravenøst væSke behandling!Japp. 3+4 og har slitt med hyperemesis alle gangene. Såner litt kvalm av og på. Håper bare det ikke blir verre, det hadde vært helt fantastiskmen, skal bestille legetime til uka å få tak i Zofran. (Sterkeste kvalmestillende middelet som er å få tak i)
Japp. 3+4 og har slitt med hyperemesis alle gangene. Såner litt kvalm av og på. Håper bare det ikke blir verre, det hadde vært helt fantastiskmen, skal bestille legetime til uka å få tak i Zofran. (Sterkeste kvalmestillende middelet som er å få tak i)
Samme som jeg har brukt,pluss Gud vet hvor mange innleggelser på sykehus med intravenøst væSke behandling!

Samme som jeg har brukt,pluss Gud vet hvor mange innleggelser på sykehus med intravenøst væSke behandling!

Håper virkelig dere slipper å bli så dårlig denne gangen![]()

Nei var rimelig kjørt i april da jeg var gravid,kvalmen kom ikke før uke 6 å da var den så ekstrem at jeg tisset ikke engang på det verste! Rett inn for væskeÅnei, ikke du ogsåEr så dritt, så unner ikke min verste fiende det engang
![]()
Nei var rimelig kjørt i april da jeg var gravid,kvalmen kom ikke før uke 6 å da var den så ekstrem at jeg tisset ikke engang på det verste! Rett inn for væske
Jeg skal iallefall sikre meg å dra til fastlegen å få tak i medisin denne uka, så jeg har liggende. I tilfelle(høyst sannsynlig) kvalmen og oppkast kommer å tar meg
kjære vene! håper virkelig du slipper dette en gang til!Med første svangerskap var jeg ikke kvalm i det hele tatt, men mistet i uke 10 så fikk aldri vite om det ville komme.
med guttungen ble jeg kvalm bare noen dager etter egget festet seg og var kvalm hele vrien til etter fødselen, kastet opp 8-9 ganger daglig og mye brekninger hele tiden.
Denne gangen er jeg ikke kvalm, men har litt brekninger, så det kommer sikkert litt kvalme senere..
Ja, det er deilig å slippe kvalmen, og håper virkelig jeg ikke er dårlig like lenge om jeg blir dårlig. Men så er det heldig vis bare midlertidig dakjære vene! håper virkelig du slipper dette en gang til!
heldigvis bare midlertidlig, men jammen meg hart mens det står på, da virker det jo som en evighetJa, det er deilig å slippe kvalmen, og håper virkelig jeg ikke er dårlig like lenge om jeg blir dårlig. Men så er det heldig vis bare midlertidig da![]()
Ja, absolutt. Er virkelig et symptom en klarer seg fint utenheldigvis bare midlertidlig, men jammen meg hart mens det står på, da virker det jo som en evighet![]()